  • 1. Data: 2009-04-06 16:05:45
    Temat: eService & długie rozliczania transakcji
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest przyczyna, że eService potrafi
    rozliczać jedną transakcję kartową nawet 7 dni (tyle czasu upływa od momentu
    dokonania transakcji do czasu kiedy pieniądze "zejdą" z rachunku).
    Oczywiście ten czas jest zależy od banku, którego kartą dokonywałem
    transakcji i tak np. mBank - średnio 4 - 5 dni, getinbank - średnio 5 dni (i
    uwaga - jedna transakcja została rozliczona po 17 dniach!!!), ING - 5 - 6
    dni.
    Długi czas rozliczania transakcji dokonywanych w terminalach eService jest
    dla mnie tym bardziej dziwna, że np. dokonując transakcji w terminalu
    Polcard czy Elavon pieniądze potrafią zostać ściągnięte z konta w przeciągu
    maksymalnie 4 dni (kiedy transakcja wypada przed weekendem) a standardowo
    jest to okres maksymalnie dwóch dni.

    Pozdrawiam, dziękując za wszelaką pomoc.