  • 1. Data: 2009-04-06 15:51:20
    Temat: killer - czas oczekiwania na zwrot środków po zerwaniu lokaty
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
    powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się mylę?

  • 2. Data: 2009-04-06 16:09:18
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    w poniedziałki zdarzają się opóżnienia, bo duży ruch z całego weekendu jest na
    sesjach elixir
    mBank pierwszą przychodzącą w poniedziałki czasem około godz.15 kończy
    księgować, a nie masz gwarancji, że na pierwszą się załapiesz (Pocztowy chyba
    około godz.9 wysyła)
    http://www.biznesforum.pl/sesje-bankowe-elixir.php

  • 3. Data: 2009-04-06 16:09:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysiek" news:grd8dm$s4h$1@news.dialog.net.pl

    > Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
    > powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się
    mylę?

    Ostatnia sesja przychodząca jest w mBanku o 18.15
    Sprawdź po tej godzinie (tj. za kilka minutek) czy kasa będzie na koncie.

    PS. Czasami mBankowi zdarzają się opóźnienia w księgowaniu pieniędzy na
    koncie. Osobiście miałem takie przypadki, że kasa, która przyszła ostatnią
    sesją do mBanku była dopiero widoczna na moim koncie po 19. Oczywiście wiele
    od tego czasu u bankozaura mogło się zmienić :)

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-04-06 16:10:21
    Od: f...@o...pl

    On 6 Kwi, 17:51, krzysiek <a...@m...net> wrote:
    > Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
    > powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się mylę

    Środki mogą się jeszcze pojawić wieczorem (ostatnio mBank spóźnia się
    z księgowaniem ostatniej sesji). Pocztowy na zwrot ma regulaminowo 2
    dni, a kolejka zrywających może być spora...

  • 5. Data: 2009-04-06 16:15:51
    Od: m...@i...pl

    On 6 Kwi, 17:51, krzysiek <a...@m...net> wrote:
    > Wczoraj (niedziela) zerwałem lokatę. Wydawało mi się, że dziś popołudniu
    > powinny wrócić na konto (mBank), a tu jeszcze nie ma. No chyba że się mylę?

    Tez nie dostalem zwrotu. Nie wiem czy to wina mBanku czy Pocztowego.
    Hehe.. najsmieszniejsze, ze przelalem je juz dalej, wiec moze mBank
    zarobi na odsetkach z overdraftu...

    MK

  • 6. Data: 2009-04-06 17:08:34
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    m...@i...pl pisze:

    > Tez nie dostalem zwrotu. Nie wiem czy to wina mBanku czy Pocztowego.
    > Hehe.. najsmieszniejsze, ze przelalem je juz dalej, wiec moze mBank
    > zarobi na odsetkach z overdraftu...

    Ciekawe jest to, ze dzisiaj zerwalem dwie lokaty w pocztowym i tylko
    jedna doszla do mbanku. Zerwanie nastapilo w odstepnie maksimum 2 minut.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 7. Data: 2009-04-06 17:17:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "perszing" <m...@w...pl.pl> wrote in message

    > Ciekawe jest to, ze dzisiaj zerwalem dwie lokaty w pocztowym i tylko jedna
    > doszla do mbanku. Zerwanie nastapilo w odstepnie maksimum 2 minut.

    u mnie juz wszystko jest na koncie w mBanku... czyli jednak nie zarobia ;)

    MK

  • 8. Data: 2009-04-07 04:16:24
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Ostatnia sesja przychodząca jest w mBanku o 18.15
    > Sprawdź po tej godzinie (tj. za kilka minutek) czy kasa będzie na koncie.

    rzeczywiście, wczoraj po godz. 18 były pieniądze na koncie.

    --
    krzysiek

  • 9. Data: 2009-04-07 15:45:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek" news:grek3t$is3$1@news.onet.pl

    > rzeczywiście, wczoraj po godz. 18 były pieniądze na koncie.

    He he he no widzisz :)
    A tak na marginesie to należy wiedzieć, że mBankowi czasami zdarza się
    dłużej księgować kasę niż pokazują pewne zapisy. Np. kasa ma być o godzinie
    18.15 a na koncie jest widoczna około 19. Zapewne im więcej tego mają do
    zaksięgowana w danej sesji tym dłużej to trwa.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-04-07 18:07:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:grfrva$4tj$1@news.interia.pl...
> [...]
    > 18.15 a na koncie jest widoczna około 19. Zapewne im więcej tego mają do
    > zaksięgowana w danej sesji tym dłużej to trwa.

    myślałem że to teraz komputery robią...