  • 1. Data: 2002-09-04 07:39:59
    Temat: PKO Inteligo - cd
    Od: s...@i...pl

    Tekst z ww.bankier.pl za PAP

    PKO BP kupi Inteligo
    Prawdopodobnie do konca tygodnia zakoncza sie rozmowy o przejeciu
    Inteligo przez PKO BP -poinformowalo w wtorek PAP zr*dlo zblizone do
    banku.
    'Do konca tygodnia moga sie zakonczyc bardzo intensywne rozmowy o
    przejeciu Inteligo przez PKO BP. Decyzja o przejeciu Inteligo powinna
    byc ogloszona na poczatku przyszlego tygodnia' - powiedzial
    pragnacy zachowac anonimowosc rozm*wca PAP.
    Wtorkowa Rzeczpospolita podala, ze najwiekszy polski bank detaliczny
    jest zainteresowany zarzadzaniem kontami Inteligo.
    Zainteresowanie PKO BP kontami Inteligo potwierdzil w rozmowie z PAP
    rzecznik banku Leszek Ziolo.
    'Moge potwierdzic, ze prowadzone sa rozmowy' -powiedzial Ziolo.
    Niedawno ze staran o konto Inteligo wycofal sie BRE Bank, posiadajacy
    wirtualny mBank.
    Pod koniec kwietnia Inteligo mialo ponad 160.000 klient*w, a depozyty
    wynosily 390 mln zl.
    Bankgesellschaft Berlin AG, posiadajacy 100 proc. akcji Inteligo
    Financial Services SA rozwazal od kilku miesiecy sprzedaz kont
    Inteligo z powodu trudnosci finansowych banku w Niemczech.

  • 2. Data: 2002-09-04 14:24:23
    Temat: Re: PKO Inteligo - cd
    Od: rmrmg <i...@s...at.ure>

    On Wed, 04 Sep 2002 09:39:59 +0200, schen napisał takie cóś:

> [...]
    > Prawdopodobnie do konca tygodnia zakoncza sie rozmowy o przejeciu
    > Inteligo przez PKO BP -poinformowalo w wtorek PAP zr*dlo zblizone do
    a ja już tak cieszyłem się ze uwolniłem się raz na zawsze od PKO BP SA
    :(((((((((

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 3. Data: 2002-09-04 15:14:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > a ja już tak cieszyłem się ze uwolniłem się raz na zawsze od PKO BP SA
    > :(((((((((

    Zalezy jeszcze kto kupi PKO BP :-))))

  • 4. Data: 2002-09-04 20:43:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello schen!

    04 Sep 02 16:24, rmrmg pisal do schen:

    r> a ja już tak cieszyłem się ze uwolniłem się raz na zawsze od PKO BP SA
    r> :(((((((((

    ja także.
    - i żeby wrzucić łyżkę dziegciu do tego "miodzia", to przypomnę że gorszy
    produkt wypiera lepszy. - wieć radzę poczekać i nie rozmarzać sie...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 5. Data: 2002-09-07 17:56:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ja także.
    > - i żeby wrzucić łyżkę dziegciu do tego "miodzia", to przypomnę że gorszy
    > produkt wypiera lepszy. - wieć radzę poczekać i nie rozmarzać sie...

    Znaczy sie gorszy pieniadz wypiera lepszy??
    No popatrz, a zlotowkami jakos ludzie nie chca placic tylko wola dolary
    ;)))))))

  • 6. Data: 2002-09-08 10:13:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No popatrz, a zlotowkami jakos ludzie nie chca placic tylko wola dolary
    > ;)))))))

    LOL, ale jeszcze zalezy gdzie =) W przygranicznej Slowacji wszyscy wola
    zlotowki, w samej Polsce tez... =))))))

  • 7. Data: 2002-09-08 10:18:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    >W przygranicznej Slowacji wszyscy wola

    Tez bym wolal przy kursie 1:1 ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-09-08 21:06:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > LOL, ale jeszcze zalezy gdzie =) W przygranicznej Slowacji wszyscy wola
    > zlotowki, w samej Polsce tez... =))))))

    Patrzmy w skali makro!