  • 1. Data: 2002-08-06 15:40:16
    Temat: Tajemniczy telefon od Inteligo
    Od: Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid>

    Witam.

    Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Pan z Inteligo nagrał mi się
    na skrzynkę głosową. Trochę dziwne... Oto co nagrał:

    "Dzień dobry, Inteligo, (tu imię i nazwisko), Dziękuję".

    Ale o sssssso chodzi? Dlaczego zakłócają mój spokój? A może to tylko głupi
    żart?

    --
    kocurek

  • 2. Data: 2002-08-06 15:48:31
    Temat: Re: Tajemniczy telefon od Inteligo
    Od: Krzysztof Miodek <k...@p...com.pl>

    On Tue, 6 Aug 2002 15:40:16 +0000 (UTC),
    Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid> wrote:

    > "Dzień dobry, Inteligo, (tu imię i nazwisko), Dziękuję".

    Jakiś czas temu do mnie dzwonili z pytaniem, czy slyszalem o takim banku i
    moze przypadkiem chce konto zalozyc ;-)

    Moze po prostu jak poczta odebrala gosc kulturalnie sie nagral, zeby bylo
    wiadomo od kogo rozmowa, a nie jakis anonim.
    Jak ktos do mnie zadzwoni to strasznie denerwujace jest, jak na sekretarce
    sie nie nagra nawet slowem. Wiadomo ze ktos dzwonil, nie wiadomo tylko kto i
    po co...

    Krzysztof Miodek, administrator firmy Pactor

    k...@p...com.pl
    http://www.pactor.com.pl

  • 3. Data: 2002-08-06 16:22:15
    Od: Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid>

    Krzysztof Miodek <k...@p...com.pl> napisał(a):

    > Jakiś czas temu do mnie dzwonili z pytaniem, czy slyszalem o takim banku i
    > moze przypadkiem chce konto zalozyc ;-)

    No właœnie... tylko, że ja mam tam konto, œledzš mnie? AAaaaa!!!! :-)

    --
    kocurek

  • 4. Data: 2002-08-06 16:31:12
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Jacek Wojaczynski"
> [...]
    >
    > "Dzień dobry, Inteligo, (tu imię i nazwisko), Dziękuję".
    >
    > Ale o sssssso chodzi? Dlaczego zakłócają mój spokój? A może to tylko głupi

    Zawsze tak się nagrywają, jeżeli mieli do ciebie sprawę a cię nie zastali.
    Zadzwoń i zapytaj w czym rzecz.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-08-06 16:55:41
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczynski" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości

    > No właśnie... tylko, że ja mam tam konto, śledzą mnie? AAaaaa!!!! :-)

    No to jak masz tam konto to zadzwon i spytaj sie o co chodzi. Widocznie
    mieli do Ciebie jakas sprawe, a Ty zachowujesz sie jakbys z ksiezyca spadl.
    Moze skladales jakas reklamacje lub zapytanie albo zleciles duzy przelew
    itp.
    Zrozumialbym Twoja reakcje, gdybys nie mial u nich konta bo wtedy "olalbym"
    ich telefon.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-08-06 17:23:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> wrote in message
    > Zawsze tak się nagrywają, jeżeli mieli do ciebie sprawę a cię nie zastali.
    > Zadzwoń i zapytaj w czym rzecz.

    Potwierdzam - też mi się tak kiedyś nagrali. IMHO jest to sympatyczne.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-08-07 12:07:42
    Od: Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał(a):

    > Potwierdzam - też mi się tak kiedyś nagrali. IMHO jest to sympatyczne.

    Może i sympatyczne, ale mógł ten koleś powiedzieć o co chodzi, a nie tylko
    "Dzień dobry tu Inteligo, do widzenia..." - po cholerę mi takie nagranie na
    komórce? :)

    --
    kocurek

  • 8. Data: 2002-08-07 12:22:52
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Może i sympatyczne, ale mógł ten koleś powiedzieć o co chodzi, a nie tylko
    > "Dzień dobry tu Inteligo, do widzenia..." - po cholerę mi takie nagranie na
    > komórce? :)

    pierwszym moim ruchem w takim przypadku byłby telefon na 0800 do chłopaków z
    inteligo z pytaniem o co chodzi, dzwoniłeś już ? ;-))
    czy czekasz na kolejny kontakt ;-)

    Karol Żwiruk

  • 9. Data: 2002-08-07 12:24:53
    Od: Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid>

    "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mieli do Ciebie jakas sprawe, a Ty zachowujesz sie jakbys z ksiezyca
    > spadl. Moze skladales jakas reklamacje lub zapytanie albo zleciles duzy

    Nie, to nie była reklamacja ani duży przelew, zadzwoniłem - sprawa już
    wyjaśniona - chodziło o konfigurację przeglądarki, z czym sobie ostatecznie
    sam poradziłem. Podoba mi się ten bank za to, że nie olewa klientów. :)

    --
    kocurek

  • 10. Data: 2002-08-07 13:06:14
    Od: Jacek Wojaczynski <k...@n...invalid>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pierwszym moim ruchem w takim przypadku byłby telefon na 0800 do
    > chłopaków z inteligo z pytaniem o co chodzi, dzwoniłeś już ? ;-))

    Już wyjaśniłem i nie z chłopakami tylko z miłą panią :)

    --
    kocurek