  • 11. Data: 2015-06-25 12:51:30
    Temat: Re: Tablet od Citi a modem - pytanie techniczne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 09:04:16 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    > ale na podstawie licznych malo pozytywnych opinii - zwlaszcza odnosnie
    > parszywego plastiku ktory sie bardzo rysuje i sciera sie z niego farba,
    > padlo na bardziej mobilnego - Lenovo Yoge 2 - 10" z Win 8,1 na
    > pokładzie - nie Androidem.
    > W sumie to bardziej ma "robic" za tablet, ale w naglej potrzebie mozna
    > tez klawiszami
    > i mysza powalczyc - znaczy odpalic Offica 365 (w komplecie)
    > i posiadac w miare "normalny" program antywirusowy np. NOD-a (w komplecie)
    > Na pewno na duzy plus czas pracy na baterii i obudowa alu - a minusy to
    http://www.ceneo.pl/31134370
    Popatrz na ten sprzęt.
    Od kilku miesięcy w domu kobiety używają i nic zarzucić nie można

  • 12. Data: 2015-06-25 13:30:12
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > http://www.ceneo.pl/31134370
    > Popatrz na ten sprzęt.
    > Od kilku miesięcy w domu kobiety używają i nic zarzucić nie można

    Cena faktycznie atrakcyjna, jak za tablet z 3G, winde i klawisze,
    ale już klamka zapadła - kurier w drodze.
    Nie wiem jak to coś z klawiaturą się kumpluje (spinka, BT ?)
    no i najwazniejsze - musiałaby to kobieta sama sobie pomacać
    czy jej pasuje (plastiki, design) ... Lenovo macała i spasowało.
    Pierwotnie chciała go solo z androidem, ale przekonałem ją do wersji z
    Windą.

    Pozdro

  • 13. Data: 2015-06-25 14:36:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 13:29:55 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Cena faktycznie atrakcyjna, jak za tablet z 3G, winde i klawisze,
    > ale już klamka zapadła - kurier w drodze.
    Odstąpienie od umowy;)
    Nie wypowiem się na temat tego konkretnego modelu tableta Lenovo który zamówiłeś ale
    mam złe wspomnienia z firmą lenovo.
    Sprzęt serwisują w Medionie w Niemczech, z moim lapkiem bujali się ładnych kilka
    tygodni i każdy mi cos innego mówił. Normą chyba już u nich jest że jak wyślesz
    sprzęt do serwisu to piszą że wykryli uszkodzenia z winy użytkownika. Więc jak taka
    konieczność u Ciebie zajdzie to przed wyslaniem rób 100 zdjęć
    > Nie wiem jak to coś z klawiaturą się kumpluje (spinka, BT ?)
    Taki złącze jest w tablecie i w tej obudowie od klawiaturymagnes. Fajnie i
    bezproblemowo się łączy
> [...]
    > czy jej pasuje (plastiki, design) ... Lenovo macała i spasowało.
    > Pierwotnie chciała go solo z androidem, ale przekonałem ją do wersji z
    A tu masz rację. Wcześniej tablet z androidem teraz ten z winda- zdecydowanie
    bardziej komfortowa i mniej problemowa praca.

  • 14. Data: 2015-06-25 15:02:23
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-06-25 o 14:36, Kris pisze:

> [...]
    > A tu masz rację. Wcześniej tablet z androidem teraz ten z winda- zdecydowanie
    bardziej komfortowa i mniej problemowa praca.

    Oglądaliśmy też Lenovo Miix 10" - tańszy od Yogi2 o ~4 stówy ...
    na + 2x więcej pamięci wbudowanej 64 via 32 GB (ale nie SSD)
    2 normalne gniazda USB wbudowane do doka
    (w jednym mógłby siedzieć modem gsm w razie potrzeby)
    na - brak wbudowanego modemu, plastik, mniejsza bateria,
    jeden stały kąt ekranu względem klawiszy.
    Połączenie ekranu wypustką wielostykową centrowaną magnesami
    - i tu raczej spodziewałbym się w przyszłości problemów z kontaktem

    Pozdro

  • 15. Data: 2015-06-25 16:17:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 15:02:05 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Połączenie ekranu wypustką wielostykową centrowaną magnesami
    > - i tu raczej spodziewałbym się w przyszłości problemów z kontaktem
    Dokładnie tak ma ten colorovo. Czy będą problemy to póki co nie wiem. Raczej nie gdyż
    klawiatura jest sporadycznie używana. Różne rzeczy o win8 można powiedzieć ale z
    ekranami dotykowymi działa super moim zdaniem

  • 16. Data: 2015-06-25 19:03:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 3...@g...co

    > Nie lepiej po WiFi? Na przykład z telefonu?

    : Nie lepiej. A np. z Nokii C6 da się to zrobić?

    Nie wiem. Nie mam Nokii. Z Androida idzie po WiFi bezproblemowo.
    Orange daje 666 -- 6 pln za 6GB na 60 dni.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-06-29 23:07:54
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > Na pewno na duzy plus czas pracy na baterii i obudowa alu - a minusy to

    Lenovo ideapad S210 Touch. Wada taka, że ekranu od klawiatury nie można
    oddzielić i - wbrew opisowi na pudełku - nie ma USB 3.

    --
    Grzexs