  • 1. Data: 2015-06-22 00:48:12
    Temat: Karta kredytowa bez zaświadczeń o zarobkach
    Od: k...@g...com

    Czy jest gdzieś możliwość otrzymania krty kredytowej bez przedstawiania zaświadczeń o
    zarobkach, tylko na podstawie BIK?

  • 2. Data: 2015-06-22 07:48:18
    Temat: Re: Karta kredytowa bez zaświadczeń o zarobkach
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 22.06.2015 00:48, k...@g...com wrote:
    > Czy jest gdzieś możliwość otrzymania krty kredytowej bez przedstawiania zaświadczeń
    o zarobkach, tylko na podstawie BIK?

    raiffeisen, karta wizzair do 4000

    pozdrawiam,
    geos

  • 3. Data: 2015-06-22 18:43:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> 0...@g...co

    : Czy jest gdzieś możliwość otrzymania krty kredytowej bez
    : przedstawiania zaświadczeń o zarobkach, tylko na podstawie BIK?

    Niemal wszystkie moje były takie. Obecnie mam KK Citi, Mille (dwie) i Sygmy.
    W sumie na około 60kpln.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'