  • 1. Data: 2015-06-22 08:43:30
    Temat: Smart Bank Usługa chwilowo niedostępna. Spróbuj za kilka minut
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Właśnie próbuję ewakuować kasę ze Smart Banku.
    Wszystko niby działa, przelewy wewnętrzne też,
    tylko podczas próby wykonania przelewu do innego banku:

    Usługa chwilowo niedostępna. Spróbuj za kilka minut.

    Czy ktoś się już spotkał z takim błędem?

  • 2. Data: 2015-06-23 03:00:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-06-22 08:43, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    >
    > Usługa chwilowo niedostępna. Spróbuj za kilka minut.
    >
    > Czy ktoś się już spotkał z takim błędem?

    Po zalogowaniu do systemu tego banku na swoje konto klienta, w co bym
    nie kliknął to miałem komunikat o treści:
    "Wystąpił błąd podczas komunikacji z innym systemem. Spróbuj ponownie za
    chwilę lub skontaktuj się z dostawcą."

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/