  • 1. Data: 2008-02-03 14:13:57
    Temat: TOYOTA BANK
    Od: META <f...@p...fm>

    Witam!!
    Czy ktoś z Was wie może, o której odbywają się sesje w Toyota Bank-u (na
    stronie nie ma o tym ani słowa)??
    Pytam się ponieważ dokonałem przelewu w piątek o 12 z mBanku (sesja
    wychodząca 13:25) i do dnia dzisiejszego kwota nie pojawiła się na moim
    koncie w Toyota Bank-u!!
    Pozdrawiam
    META

  • 2. Data: 2008-02-03 16:42:18
    Temat: Re: TOYOTA BANK
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    META wrote:

> [...]
    > Pytam się ponieważ dokonałem przelewu w piątek o 12 z mBanku (sesja
    > wychodząca 13:25) i do dnia dzisiejszego kwota nie pojawiła się na moim

    jak dobrze pamiętam jedna sesja o 13-tej
    <M>

  • 3. Data: 2008-02-03 19:25:41
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Michał wrote:
    > jak dobrze pamiętam jedna sesja o 13-tej
    Na bank jest jeszcze jedna przychodząca, przed 17.

    P.

    --
    Sektor windykacyjny jest najszybciej rozwijającą się
    branżą całego polskiego rynku finansowego.

  • 4. Data: 2008-02-03 19:40:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 14:13, META <f...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Pytam się ponieważ dokonałem przelewu w piątek o 12 z mBanku (sesja
    > wychodząca 13:25) i do dnia dzisiejszego kwota nie pojawiła się na moim

    bedzie w poniedzialek - w soboty i niedziele elixuir nie chodzi