  • 11. Data: 2017-02-24 10:26:26
    Temat: Re: Szybkie pytanie o mBank: płatności kartą - czy transakcje internetowe również zwalniają z opłaty za kartę?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 20:21, zaqu pisze:

    > Od lutego 2017 r. trzeba wykonać 5 transakcji, liczy się teraz jej data wykonania,
    a nie rozliczenia.
    > https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-do-ekonta/

    > Widzę, że nie jesteś na bieżąco z TPiO mBanku :) To jeszcze dorzucę, że wypłata
    przy użyciu kartą do 100 zł, jest płatna. Bezpłatnie małe kwoty tylko blikiem.

    Od połowy grudnia nie wyrabiam się (doba za krótka), a kolejne
    przerwania się nawarstwiają.
    TPiO banków wpisuję sobie jako kolejne przerwanie.

    O tych 100zł mBank mnie indywidualnie poinformował sms-em bo zdarzyło mi
    się chyba w grudniu wypłacić z bankomatu 50zł. Czekam na pieniądze i
    kartę a tu akurat jakaś cholera mi głowę zawraca sms-em :).
    P.G.

  • 12. Data: 2017-02-24 13:55:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-02-24 08:53, jureq pisze:

    > Właśnie poczytałem i stąd moje pytanie.

    Miałem o to samo dopytać, bo moje pytanie o możliwość zwolnienia z opłat
    za kartę po wykonaniu 5 transakcji kartą jest właśnie podyktowane tym
    wpisem w TOiP. Do tej pory po prostu nie korzystałem często z karty, bo
    nie miałem ochoty wykręcać limitów kwotowych. Nie (z) jedna kartą
    człowiek żyje.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2017-02-24 14:56:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >podyktowane tym wpisem w TOiP. Do tej pory po prostu nie korzystałem
    >często z karty, bo nie miałem ochoty wykręcać limitów kwotowych. Nie

    To jeszcze uwazajcie - bo odnosnie kredytowek sa dodatkowe zapisy, i
    np VISA po staremu ma oplate roczna 70 zl, jesli sie 12 tys w rok nie
    wyda.

    J.

  • 14. Data: 2017-02-24 16:50:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >O tych 100zł mBank mnie indywidualnie poinformował sms-em bo zdarzyło
    >mi się chyba w grudniu wypłacić z bankomatu 50zł. Czekam na pieniądze
    >i kartę a tu akurat jakaś cholera mi głowę zawraca sms-em :).

    A tak swoja droga - nie mialo to byc jakos tak, ze klient bedzie
    informowany o oplacie przez bankomat jeszcze zanim ja poniesie, tak
    zeby mogl sie zdecydowac ?
    To chyba jakis unijny pomysl byl, glownie pod katem bankomatow
    "obcych".

    Wydawalo mi sie, nie weszlo ?

    J.