  • 1. Data: 2002-01-03 22:25:17
    Temat: Re: PeKaO SA - złodziejski bank
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    > E tam. Jak np. po 6 tygodniach masz pewnosc ile wydales?

    Nie wystarczy zsumować slipów?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2002-01-04 08:45:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 03, 2002 at 11:25:17PM +0100, Tomasz Waszczynski wrote:

    > Nie wystarczy zsumować slipów?

    Robiles to kiedys? Masz moze wiecej niz jedna karte ktorej uzywasz?
    Ile razy w tygodniu placisz karta?

    Sumowac slipy mozna, ale to jest bardziej niz syzyfowa praca.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-04 09:28:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Sumowac slipy mozna, ale to jest bardziej niz syzyfowa praca.

    Wieczorkiem dwie minuty do wklepania w 1-2-3 i już...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-01-04 09:32:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 04, 2002 at 09:28:49AM +0000, technik Adam Płaszczyca wrote:

    > Wieczorkiem dwie minuty do wklepania w 1-2-3 i już...

    wymaga:

    . wlaczyc komputer (pomijam mnienie w domu)
    . zebrac slipy (od siebie i lepszej polowy)
    . podzielic na karty
    . przepisac

    i to wszystko nei przerywajac sobie innymi mailami czy tez checia
    wyrzucenia komputera przez okno bo sie juz ma go dosc na dzis.

    Dla mnie to za duzo i niewykonalne.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-04 12:15:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > i to wszystko nei przerywajac sobie innymi mailami czy tez checia
    > wyrzucenia komputera przez okno bo sie juz ma go dosc na dzis.

    Hehe, ja kiedyś to nawet porównywałem slipy z wyciągami :-) Ale od czasu gdy
    zdarza mi się przytaszczyć i kilkanaście slipów z jednego dnia i gdy stosuję
    zasadę - wszystko powyżej 5 zł wzwyż w sklepie z POSem płacę kartą, slipy po
    prostu wrzucam do ubikacji ;-) Zachowuję tylko z podejrzanych knajp :-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-04 12:24:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 04, 2002 at 01:15:12PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Hehe, ja kiedyś to nawet porównywałem slipy z wyciągami :-) Ale od czasu gdy

    Wyciagi zawsze czytam. Porownywac juz mi sie nie chce wiec spokojnie
    mnie na drobne kwoty od 5 do 100zl mozna naciagnac ;-)

> [...]
    > prostu wrzucam do ubikacji ;-) Zachowuję tylko z podejrzanych knajp :-)

    A nie, slipy to wrzucam sobie do pudeleczka i co jakis czas sie robi
    flush, to znaczy powoluje do zycia nowe pudeleczko, ze starego sie
    robi archiwum. Zadnych celowo ( ;-)) nie wyrzucam do kosza.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-01-04 15:36:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > . wlaczyc komputer (pomijam mnienie w domu)

    Nie wyłączam...

    > . zebrac slipy (od siebie i lepszej polowy)
    Albo dać lepszej połowie ;)

    > . podzielic na karty

    Aż dwie...
    > . przepisac

    No niestety...

    > i to wszystko nei przerywajac sobie innymi mailami czy tez checia
    > wyrzucenia komputera przez okno bo sie juz ma go dosc na dzis.

    > Dla mnie to za duzo i niewykonalne.

    A dla mnie nie ;)

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313