  • 1. Data: 2006-07-05 19:30:40
    Temat: Szybki kredyt 3tys zl bez formalnosci?
    Od: "Frykow" <f...@w...pl>

    Pilnie potrzebuje kupic drugi samochód, o wartosci okolo 4tys.
    Wklad wlasny to 1000zl, prowadze DG. Czy jakis bank ta mi taki
    kredycik na gebe, ewentualnie na podstawie pitu za ostatni miesiac?

    Kredyt na 12 lub 24 miesiace.

    Z tego co ogladam, to wszedzie gdzie reklamuja sie "bez
    formalnosci", te formalnosci
    sa dla mnie nie do przeskoczenia :)

    W poprzednim roku mialem strate wiec PITem rocznym nie mam sie co
    chwalic.

    PS. Historie w BIKu mam dobra, wszystkie wczesniejsze kredyty
    splacone przed terminem.

    pozdr
    Frykow

  • 2. Data: 2006-07-05 19:43:30
    Temat: Re: Szybki kredyt 3tys zl bez formalnosci?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Frykow napisał(a):
    > Pilnie potrzebuje kupic drugi samochód, o wartosci okolo 4tys.
    > Wklad wlasny to 1000zl, prowadze DG. Czy jakis bank ta mi taki
    > kredycik na gebe, ewentualnie na podstawie pitu za ostatni miesiac?

    Eurobank w tym roku już ze trzy razy przysyłał mi do firmy oferty
    kredytu "na gębę", tzn, dwa dokumenty z gębą, NIP, REGON, wpis EDG,
    dowody wpłat z 3 miesięcy na ZUS oraz pit-5. Piszą, że to wystarczy, ale
    nie testowałem :)
    Andrzej

  • 3. Data: 2006-07-05 20:23:41
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Uzytkownik "Frykow" <f...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    a moze sprobuj uruchomic kredyt / debet w rachunku,
    zwykle nie potrzeba zadnych papierow.

    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2006-07-05 21:35:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Frykow napisał(a):
    > Pilnie potrzebuje kupic drugi samochód, o wartosci okolo 4tys.
    > Wklad wlasny to 1000zl, prowadze DG. Czy jakis bank ta mi taki
    > kredycik na gebe, ewentualnie na podstawie pitu za ostatni miesiac?

    Prawdopodobnie kredyt samochodowy jest nie do uzyskania. W większości
    banków warunkiem jest że wiek samochodu + okres kredytu <= X (gdzie X
    jest w okolicach 8-10). A samochód za 4kzł pewnie jest ciut starszy...

    Proponuję zainteresować swoją osobą jakiś SKOK. Zdarzają się im bardzo
    ciekawe pożyczki (ja swój samochód zakredytowałem pożyczką gotówkową w
    SKOKu, na warunkach o niebo lepszych niż w jakimkolwiek banku, za to z o
    wiele mniejszymi formalnościami).

    p. m.

  • 5. Data: 2006-07-06 06:32:42
    Od: "Frykow" <f...@w...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Proponuję zainteresować swoją osobą jakiś SKOK. Zdarzają się im bardzo
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Dzisiaj obdzwonię skoki i
    eurobank, nie zależy mi na niskim oprocentowaniu gdyż i tak zamierzam
    spłacić to na raz, jak tylko jakaś gotówka się pojawi, natomiast
    niska opłata za udzielenie kredytu jest wskazana. A debet mam
    przeznaczony "na życie" :) Tak to jest jak się ma nieregularne
    dochody :/

    pozdr
    Frykow

  • 6. Data: 2006-07-06 09:08:16
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Pilnie potrzebuje kupic drugi samochód, o wartosci okolo 4tys.
    Wklad wlasny to 1000zl, prowadze DG. Czy jakis bank ta mi taki
    kredycik na gebe, ewentualnie na podstawie pitu za ostatni miesiac?

    wez przez komis samochodowy

    --=olo=--