    From: "Frykow" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Szybki kredyt 3tys zl bez formalnosci?
    Date: 5 Jul 2006 12:30:40 -0700

    Pilnie potrzebuje kupic drugi samochód, o wartosci okolo 4tys.
    Wklad wlasny to 1000zl, prowadze DG. Czy jakis bank ta mi taki
    kredycik na gebe, ewentualnie na podstawie pitu za ostatni miesiac?

    Kredyt na 12 lub 24 miesiace.

    Z tego co ogladam, to wszedzie gdzie reklamuja sie "bez
    formalnosci", te formalnosci
    sa dla mnie nie do przeskoczenia :)

    W poprzednim roku mialem strate wiec PITem rocznym nie mam sie co
    chwalic.

    PS. Historie w BIKu mam dobra, wszystkie wczesniejsze kredyty
    splacone przed terminem.

    pozdr
    Frykow