  • 1. Data: 2006-07-05 13:14:37
    Temat: czy Fortis nadal wydaje karte IDEAL?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    nie widze juz jej w ofercie banku...

    pojawila sie za to fotokarta oraz kk "glob" (czyzby to ona zastapila kk
    ideal?)

    pozdr
    RobertS

  • 2. Data: 2006-07-05 16:35:54
    Temat: Re: czy Fortis nadal wydaje karte IDEAL?
    Od: bob <1...@x...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie widze juz jej w ofercie banku...
    >
    > pojawila sie za to fotokarta oraz kk "glob" (czyzby to ona zastapila kk
    > ideal?)
    >
    > pozdr
    > RobertS

    Tego nie wiem, ale obawiam się że ze względu na powszechny problem z
    wyciągami już nie wydają. Boleśnie odczuli to niektórzy posiadacze Ideal
    ... ale moją reklamację rozpatrzyli pozytywnie ...

  • 3. Data: 2006-07-05 16:53:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bob" <1...@x...pl> wrote in message news:e8gppv$ne5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tego nie wiem, ale obawiam się że ze względu na powszechny problem z
    > wyciągami już nie wydają. Boleśnie odczuli to niektórzy posiadacze Ideal
    > ... ale moją reklamację rozpatrzyli pozytywnie ...

    Ideal po dodaniu mozliwosci wyboru grafiki zmienila sie w fotokarte...
    https://www.fotokarta.pl/

    MK

  • 4. Data: 2006-07-05 20:58:55
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    http://www.idealnakarta.pl/jakotrzymac.html
    wygląda że nadal mozna.
    Arek

  • 5. Data: 2006-07-06 08:28:43
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    rozpoznalem temat dzwoniac na infolinie

    nie ma juz karty ideal, teraz oferuja fotokarte (ze zdjeciem) lub karte glob
    (dokladny odpowiednik karty ideal)

    problem z wyciagami chyba zniknal, gdyz otrzymalem takowy bez opoznienia

    pozdr.
    RobertS