  • 1. Data: 2013-02-21 11:58:48
    Temat: aukcje lokat w millennium - kiedy zasilać?
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    Pytanie jest takie: czy zasilając konto w millennium we czwartek drugą sesją
    elixirową środki zdążą pojawić się na koncie przed pobraniem środków na poczet
    lokaty?

    Aukcje kończą się zawsze we czwartek o 15tej.

    Według informacji na:
    http://www.money.pl/banki/elixir/
    środki z drugiej sesji księgowane są do 15:30. Czy dokładnie o 15tej kasa musi być
    dostępna na koncie?

  • 2. Data: 2013-02-21 13:36:47
    Temat: Re: aukcje lokat w millennium - kiedy zasilać?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 11:58:48 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
> [...]
    lokaty?

    > Aukcje kończą się zawsze we czwartek o 15tej.

    Nie

    > Według informacji na:
    >
    > http://www.money.pl/banki/elixir/
    >
    > środki z drugiej sesji księgowane są do 15:30. Czy dokładnie o 15tej kasa musi być
    dostępna na koncie?

    Tak. O godz. 15.0x zaczyna się przetwarzanie ofert, trwa to różnie, ostatnio już ok.
    15.30 było po wszystkim

  • 3. Data: 2013-02-21 14:28:43
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:36:47 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:

    > O godz. 15.0x zaczyna się przetwarzanie ofert, trwa to różnie, ostatnio już ok.
    15.30 było po wszystkim

    OK, dzięki za info.

    W takim razie dobrze, że nie zawracałem sobie tym dzisiaj głowy.
    Ciekawe jakie będzie oprocentowanie w tej licytytacji, ostatnio było dosyć marnie:

    07.02.2013: 5.70% (max), 5.53% (średnie)
    14.02.2013: 5.54% (max), 5.40% (średnie)

    i tendencja pewnie zostanie zachowana.
    Na 15-dniowy okres zabawa raczej nie warta zachodu przy 5% w meritum.