  • 1. Data: 2019-01-09 09:35:07
    Temat: stopy procentowe - jak tam?
    Od: karol <k...@g...com>

    co tam slyschac w sprawie stop procentowych ? bo sa na rekordowo niskim
    poziomie. jakie sa prognozy? maja wzrosnac?
    i jestem ciekaw czy jak wzrosna to czy lokaty pojda w gore

  • 2. Data: 2019-01-09 10:04:37
    Temat: Re: stopy procentowe - jak tam?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zatrudnij się w NBP to będziesz miał jakiekolwiek stopy w dupie.

    -----

  • 3. Data: 2019-01-09 10:08:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-09, karol <k...@g...com> wrote:

    > co tam slyschac w sprawie stop procentowych?
    > bo sa na rekordowo niskim poziomie. jakie sa prognozy?

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zyzynski-Byc-moze-p
    rzez-caly-2019-rok-nie-bedzie-potrzeby-by-zmienic-st
    opy-procentowe-7624055.html

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 4. Data: 2019-01-09 11:18:13
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 9 januari 2019 kl. 09:35:10 UTC+1 skrev karol:
    > co tam slyschac w sprawie stop procentowych ? bo sa na rekordowo niskim
    > poziomie. jakie sa prognozy? maja wzrosnac?
    > i jestem ciekaw czy jak wzrosna to czy lokaty pojda w gore

    Na razie lokaty /przynajmniej w Idei/ i tak sa przyzwoite. 3,8 na 3 mies /nowe srodki
    lub lokata nr 1/ W Getinie nowe srodki na 3,7%. IMHO NBP nie zrobi nic ze stopami
    dopoki nie zmieni sie sentyment w sprawie stop na zach. Europy, a ECB zapowiada
    zmiany dopiero pod koniec roku.

  • 5. Data: 2019-01-09 13:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik pasztab napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Na razie lokaty /przynajmniej w Idei/ i tak sa przyzwoite. 3,8 na 3
    >mies /nowe srodki lub lokata nr 1/ W Getinie nowe srodki na 3,7%.

    To wymuszone i wyjatkowe.
    I raczej nie ma co stawiac za przyklad, tylko uwazac czy nie sp* :-)
    BFG niby zabezpiecza, ale tam kupa kasy :-)

    >IMHO NBP nie zrobi nic ze stopami dopoki nie zmieni sie sentyment w
    >sprawie stop na zach. Europy, a ECB zapowiada zmiany dopiero pod
    >koniec roku.

    ECB nie ma bezposredniego wplywu na krajowy rynek, a w kraju obecnie
    nie widac powodow, aby stopy podnosic.

    Swoja droga - Idea/Getin pozyczaja od innych bankow na wiborze, czy
    wolą nie ?

    J.

  • 6. Data: 2019-01-09 23:52:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-09 o 09:35, karol pisze:

    > co tam slyschac w sprawie stop procentowych ? bo sa na rekordowo niskim
    > poziomie. jakie sa prognozy? maja wzrosnac?

    Są na rekordowo niskim poziomie, ale mogą spaść do poziomów, które
    wyznaczą nowe rekordowe poziomy. Zanim nie spadły do obecnego poziomu,
    to były wyższe i rekordowe poziomy były wyższe. Nie daleko od nas stopy
    są na sporo niższym rekordowym poziomie.
    Albo mogą wzrosnąć. Przyszłość pokaże, w którym kierunku podąży rynek.
    Albo RPP.

    > i jestem ciekaw czy jak wzrosna to czy lokaty pojda w gore

    Tak, pójdą. Ceny też pójdą w górę i wyjdzie na to samo. Ale przez chwilę
    będzie się ludziom mogło wydawać, że mają czegoś więcej - np. zer i
    jedynek w zapisie na dysku w systemie bankowym :-)

  • 7. Data: 2019-01-10 00:24:28
    Od: Heniek <h...@g...com>

    "Na razie lokaty /przynajmniej w Idei/ i tak sa przyzwoite. 3,8 na 3 mies"

    W stosunku rocznym.

  • 8. Data: 2019-01-10 01:50:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5c35ebac$0$482$6...@n...neostrada.pl

    > I raczej nie ma co stawiac za przyklad, tylko uwazac czy nie sp* :-)
    > BFG niby zabezpiecza, ale tam kupa kasy :-)

    IMO LCzarnecki nieco przegiął z tymi dwórkami. Mściwy ;) jest...
    Ale i skuteczny -- wielkie głowy RP teraz go popierają,
    nie ścierają, jak przed kilkoma miesiącami. [tym bardziej
    plebs (czyli my!) go teraz popiera]

    W polityce skuteczność jest priorytetem! -- jak w każdej walce.

    AGlapiński ma teraz na głowie sporo -- raczej Klony nie są zagrożone.
    (najpierw ślepe popieranie MChrzanowskiego, teraz dwórki...)

    Jak to mówią -- kuj żelaco, póki gorące.

    https://youtu.be/K5uCPYgMKyY

    Zanim przeciwnicy ogarną się -- trzeba zadać kolejny cios...
    Znam to z nauki Kościoła!
    [co wówczas, gdy zabraknie argumentów -- lub (co gorsza) chęci do walki?
    rozszerzona nauka powiada, że w takich okolicznościach trzeba zachować
    umiar, by nie stać się czyimś tępym narzędziem, ale to (nieumierakowanie)
    raczej ;) LCz nie zagraża]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-01-10 02:03:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 01:50:18 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5c35ebac$0$482$6...@n...neostrada.pl

    > IMO LCzarnecki nieco przegiął z tymi dwórkami. Mściwy ;) jest...

    Mowisz, ze to on ?

    > Ale i skuteczny -- wielkie głowy RP teraz go popierają,
    > nie ścierają, jak przed kilkoma miesiącami. [tym bardziej
    > plebs (czyli my!) go teraz popiera]

    Glapinski go scieral ? Czy dworki ?

    > W polityce skuteczność jest priorytetem! -- jak w każdej walce.
    > AGlapiński ma teraz na głowie sporo -- raczej Klony nie są zagrożone.
    > (najpierw ślepe popieranie MChrzanowskiego, teraz dwórki...)

    Ale to bardziej KNF grozila, a NBP ma tam tylko 1 miejsce.

    A klony maja braki kapitalu, i tu raczej przychylnosc NBP potrzebna -
    w razie koniecznosci pozyczki.
    Co prawda taka przychylnosc na pokaz zapewnil sobie juz wczesniej,
    ale w razie rzezywistej potrzeby moze szybko zniknac :-)

    Ciekawe jak to z tymi dworkami jest.
    "zaden dyrektor w NBP nie zarabia ok 65 tys" ... a ile zarabia ?
    64, 50, 68 ... :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-01-10 10:26:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-01-09, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    [...]

> [...]
    > to były wyższe i rekordowe poziomy były wyższe. Nie daleko od nas stopy
    > są na sporo niższym rekordowym poziomie.

    Mam dejavu z frankami :P

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com