  • 1. Data: 2019-01-08 01:34:13
    Temat: im więcej $ na koncie tym więcej spamu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ;)

    Widzieliście może niusa ostatnia wygraną coś 115mln funtów.

    Jakieś korzyści z tego że się ludzie ujawnili? Czy z taką kasą są już
    skazani na celebrity? Czy nieujawnienie się jest w tym przypadku groźne
    że ich zaciukają po cichu?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-01-08 15:20:14
    Temat: Re: im więcej $ na koncie tym więcej spamu
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-08 o 01:34, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Jakieś korzyści z tego że się ludzie ujawnili? Czy z taką kasą są już
    > skazani na celebrity? Czy nieujawnienie się jest w tym przypadku groźne

    Przyszłość pokaże w którym kierunku podąży rynek.

  • 3. Data: 2019-01-08 17:28:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    et...
    >Widzieliście może niusa ostatnia wygraną coś 115mln funtów.

    >Jakieś korzyści z tego że się ludzie ujawnili? Czy z taką kasą są już
    >skazani na celebrity?

    IMO niekoniecznie - o prosze, Idea szuka inwestora :-)

    >Czy nieujawnienie się jest w tym przypadku groźne że ich zaciukają po
    >cichu?

    Raczej bez znaczenia, ujawnienie nic nie daje.
    Beda placic za ochrone, albo ryzykuja.

    J.

  • 4. Data: 2019-01-08 18:00:29
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 18:34:23 UTC-6 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    >
    > Jakieś korzyści z tego że się ludzie ujawnili? Czy z taką kasą są już
    > skazani na celebrity? Czy nieujawnienie się jest w tym przypadku groźne

    Sa ludzie ktorzy po prostu sa naiwni.
    W sumie trudno powiedziec czy lepiej sie ujawnic czy nie.

    Dumalem nad tym kiedys i wyszlo mi ze nawet jakby sie nie ujawnic to i tak trzeba sie
    wyniesc i zaczac zycie na nowo bo maja taka kase gupio z niej nie korzystac a ludzie
    sie w dotychczasowym miejscu domysla ze cos sie dzieje.

    Mozna by sie pokusic o wariant gdzie sie po prostu zaklada jakas firme i pod jej
    przykrywka zaczyna sie lepsze zycie prowadzic.
    Ale to imho polsrodek.

    majac te pare mln USD/EUR/GBP mozna zaczac zycie w calkiem dobrych miejscach.
    Przepisy imigracyjne pozwalaja na to.

    Ale generalnie ciekawy temat.