  • 1. Data: 2003-01-20 10:32:34
    Temat: Supermarket - kupilem pierwsze jednostki :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dzisiaj pojawil sie trzeci rachunek.
    Wlasnie przelalem na probe -pewnie jutro bede mial.
    Ciekawa sprawa to to, ze wprowadzono minimalne wplaty w GTFI Obligacje
    skarbowe to np 2500 zl (w innych tradycyjnie 100) :)

    Jak sie cos pojawi nowego - oczywiscie napisze :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-20 10:37:40
    Temat: Re: Supermarket - kupilem pierwsze jednostki :)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gj8m$qtj$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

    > Ciekawa sprawa to to, ze wprowadzono minimalne wplaty w GTFI Obligacje
    > skarbowe to np 2500 zl (w innych tradycyjnie 100) :)

    Nic nie wprowadzono - to jest od dawna w GTFI OS.

    A co kupiłeś?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-20 11:23:19
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Nic nie wprowadzono - to jest od dawna w GTFI >OS.

    2,5k to pierwsza wpłata, póxniej już tylko po 500 PLN ;-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-01-20 11:29:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gm6t$4k1$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > 2,5k to pierwsza wpłata, póxniej już tylko po 500 PLN ;-)

    No i to wlasnie byla pierwsza wpłata - patrz tytuł.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-20 11:35:55
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No i to wlasnie byla pierwsza wpłata - patrz tytuł.

    Pardon - uważać, uważać i jeszcze raz uważać, że sparafrazuję tow. Lenina ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-20 11:37:05
    Od: s...@s...org

> [...]
    > skarbowe to np 2500 zl (w innych tradycyjnie 100) :)
    >
    > Jak sie cos pojawi nowego - oczywiscie napisze :)

    Mi mLinka powiedziała iż muszę czekać na list od nich :(
    Jak Ci się udało załatwić to tak szybko?

    Pozdrawiam, Adam

  • 7. Data: 2003-01-20 11:37:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gmu2$68u$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Pardon - uważać, uważać i jeszcze raz uważać, że sparafrazuję tow.
    > Lenina ;)

    Nie, to ja się wycofuję. W sumie nie wiem, czy Amra kupił GTFI OS ;) Zatem
    dobrze, że uscisliłaś informację. Natomiast trudno twierdzić, że 2500
    "wprowadzono".

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-20 11:45:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mi mLinka powiedziała iż muszę czekać na list od nich :(
    > Jak Ci się udało załatwić to tak szybko?

    eee ;) www.prnews.pl (znowu lezy - przenosze sie na home.pl - dzieki -
    uwaga uwaga! sponsorowi!!! :) (dlam nie rzecz niesamowita!!! :)))

  • 9. Data: 2003-01-20 11:48:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gn1h$4fb$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Nie, to ja się wycofuję. W sumie nie wiem, czy Amra kupił GTFI OS ;)
    > Zatem dobrze, że uscisliłaś informację. Natomiast trudno twierdzić,
    > że 2500 "wprowadzono".

    Dokładnie to informacja na stronie
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/GTFI_GTOS.html mówi:

    "Min. pierwsza wpłata 2500,00"

    Jest to więc zbieżne z istniejącymi już wymogami GTFI.

    Natomiast nie jest napisane na tej stronie, jakie jest ograniczenie co do
    wpłat kolejnych.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-20 12:07:00
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jest to więc zbieżne z istniejącymi już wymogami GTFI.
    >
    > Natomiast nie jest napisane na tej stronie, jakie jest ograniczenie

    http://www.gtfi.pl/ind/jw_os.html

    Ciekawe, czy w przypadku wpłaty przez supermarket te 500 PLn nie obowiązuje,
    czy też nie ma po prostu o tym na stronach supermarketu?

    Pozdrowienia,
    Glenn