  • 11. Data: 2003-01-20 12:14:20
    Temat: Re: Supermarket - kupilem pierwsze jednostki :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekawe, czy w przypadku wpłaty przez supermarket te 500 PLn nie
    obowiązuje,
    > czy też nie ma po prostu o tym na stronach supermarketu?

    W tym momencie nie puszczcza cie dalej, jak wplcisz nizsza kwote.
    Ja ciekaw jestem np wyplat - czy bedzie mozna zarowno jednostkami jak
    i np. kwota (ze chce wyplacic dokladnie 100 zl i mnie nie obchodzi ile
    to bedzie jednostek? :)

  • 12. Data: 2003-01-20 12:18:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0gp7m$bkg$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

> [...]
    > Ja ciekaw jestem np wyplat - czy bedzie mozna zarowno jednostkami jak
    > i np. kwota (ze chce wyplacic dokladnie 100 zl i mnie nie obchodzi ile

    Raczej tylko kwotą, tak jak jest w samych funduszach. Po co komu
    jednostkami?

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-20 12:21:51
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > W tym momencie nie puszczcza cie dalej, jak wplcisz nizsza kwote.

    Hmm, a na stronach supermarketu o tym nie ma i dowiadujesz się dopiero, jak
    próbujesz kupić za mniej niż 500?

    > Ja ciekaw jestem np wyplat - czy bedzie mozna zarowno jednostkami jak
    > i np. kwota (ze chce wyplacic dokladnie 100 zl i mnie nie obchodzi ile
    > to bedzie jednostek? :)

    Bezpośrednio z GTFI tak można (wybierasz, czy chcesz umorzyć jednostki na
    daną kwotę, czy też daną liczbę jednostek), a jak jest w supermarkecie?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-20 12:23:42
    Od: s...@p...onet.pl

    > eee ;) www.prnews.pl (znowu lezy - przenosze sie na home.pl - dzieki -
    > uwaga uwaga! sponsorowi!!! :) (dlam nie rzecz niesamowita!!! :)))

    i znowy prywata i kolesiostwo górą...
    szkoda gadać...

  • 15. Data: 2003-01-20 12:26:36
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b0gj8m$qtj$1@news.onet.pl...
    > Dzisiaj pojawil sie trzeci rachunek.
    > Wlasnie przelalem na probe -pewnie jutro bede mial.
    > Ciekawa sprawa to to, ze wprowadzono minimalne wplaty w GTFI Obligacje
    > skarbowe to np 2500 zl (w innych tradycyjnie 100) :)
    >
    > Jak sie cos pojawi nowego - oczywiscie napisze :)

    ja czekam właśnie na dokumenty od nich
    jak ci się udało to aktywować skoro dopiero wczoraj wprowadzili ?:)))
    przecież upoważnienie do zakupu w Twoim imieniu trzeba im dostarczyć ...

    BTW. ciekawe jak to jest np. z SEB4 - w mBanku piszą, że pieniądze można
    wycofać natychmiast, natomiast ja wiem z doświadczenia, że odkup jednostek
    SEB4 realizuje tylko w każdą ostatnią środę miesiąca ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 16. Data: 2003-01-20 12:28:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hmm, a na stronach supermarketu o tym nie ma i dowiadujesz się
    dopiero, jak
    > próbujesz kupić za mniej niż 500?

    No jest cena minimum, ae ktotam patrzy na takie rzeczy za pierwszym
    razem jak zniecierpliwoscia chce sie cos kupic :)
    aha - kazda transakcja potwierdzana haslem jednorazowym :)

    > Bezpośrednio z GTFI tak można (wybierasz, czy chcesz umorzyć
    jednostki na
    > daną kwotę, czy też daną liczbę jednostek), a jak jest w
    supermarkecie?

    No wlansie ine wiem - trzebaby poczytac ;)

  • 17. Data: 2003-01-20 12:28:45
    Od: s...@s...org

    > eee ;) www.prnews.pl (znowu lezy - przenosze sie na home.pl - dzieki -
    > uwaga uwaga! sponsorowi!!! :) (dlam nie rzecz niesamowita!!! :)))

    eee?

    To znaczy? mozesz rozwinąć myśl :)

    Pozdrawiam, Adam

  • 18. Data: 2003-01-20 14:57:08
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > BTW. ciekawe jak to jest np. z SEB4 - w mBanku piszą, że pieniądze można
    > wycofać natychmiast, natomiast ja wiem z doświadczenia, że odkup jednostek
    > SEB4 realizuje tylko w każdą ostatnią środę miesiąca ...

    Od kiedy?
    Dawno już nie umarzałem, ale kwartał temu pieniądze były następnego dnia... i nie
    była to ostatnia środa...:-)

  • 19. Data: 2003-01-20 15:30:21
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    > Od kiedy?
    > Dawno już nie umarzałem, ale kwartał temu pieniądze były następnego
    dnia... i nie była to ostatnia środa...:-)

    od dość dawna tak jest
    ciekawe jak udało ci się je odkupić :) na pewno to był SEB4 ?
    przeczytaj statut - rozdział V , art 33 punkt 2 i 3

    "
    2. Fundusz zbywa Jednostki Uczestnictwa w każdym Dniu Wyceny
    3. Fundusz odkupuje Jednostki Uczestnictwa raz w miesiącu, w ostatnią środę
    danego miesiąca według ceny Jednostki Uczestnictwa z tego dnia. W przypadku
    gdy środa nie jest Dniem Wyceny Fundusz odkupuje jednostki w najbliższym
    Dniu Wyceny przypadającym po tej środzie według ceny z tego Dnia Wyceny.
    "

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 20. Data: 2003-01-20 18:29:39
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Wlasnie przelalem na probe -pewnie jutro bede mial.
    > Ciekawa sprawa to to, ze wprowadzono minimalne wplaty w GTFI Obligacje
    > skarbowe to np 2500 zl (w innych tradycyjnie 100) :)

    ajajaj co sie tak pospieszyłes akurat do GTFI Obl. Od początku roku zarobił
    0.06%

    --

    marian otremba