  • 1. Data: 2003-01-20 07:00:47
    Temat: mam problemy natury "technicznej"
    Od: "Savoy" <o...@r...wroc.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów pomógł by mi w przetumaczeniu

    commitment fee,
    front-end fee
    promissory note

    tyczy się to kredytów ale muszę wiedzieć więcej bo bez tego nie skumam
    materiału na egzamin

    Więc z góry dziękuję

    Savoy

  • 2. Data: 2003-01-20 17:13:33
    Temat: Re: mam problemy natury "technicznej"
    Od: "Edyta G." <e...@p...NOSPAMonet.pl>

    Użytkownik "Savoy" <o...@r...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów pomógł by mi w przetumaczeniu
    > promissory note
    skrypt dłuzny

    Pozostałych nie znam
    Pozdr.
    Edyta

  • 3. Data: 2003-01-20 21:56:44
    Od: "Savoy" <o...@r...wroc.pl>

    > skrypt dłuzny
    >
    > Pozostałych nie znam
    > Pozdr.
    > Edyta

    Dziękuję i czekam na kolejne posty

    Savoy

  • 4. Data: 2003-01-20 22:15:30
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Savoy napisal:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów pomógł by mi w przetumaczeniu
    > commitment fee,
    > front-end fee
    > promissory note

    Moze http://www.anz.com/edna/dictionary.asp bedzie pomocny; np.
    commitment fee wyglada na prowizje od zaangazowania.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2003-01-21 08:15:42
    Od: "Savoy" <o...@r...wroc.pl>

    dzięki raz jeszcze ;-)
    zostało już tylko jednoo ;-)

    Savoy

  • 6. Data: 2003-01-21 11:00:15
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Savoy napisal:
    > zostało już tylko jednoo ;-)

    widze, ze slowniczek Ci nie pomogl, a zatem:
    Front-end fee - prowizja przygotowawcza
    commitment fee - prowizja od zaangazowania
    promissory note - weksel wlasny

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2003-01-21 13:19:55
    Od: "Savoy" <o...@r...wroc.pl>

    nic mi nie pozostaje jak tylko podziękować

    Savoy