  • 11. Data: 2003-07-10 22:23:10
    Temat: Re: Supermarket funduszy - mBank - prowizje
    Od: gogo <1...@w...pl>

    On Thu, 10 Jul 2003 19:51:25 +0100, "Habier"
    <m...@i...pl> wrote:

    >Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    >No dokladnie - bardzo mocno migala sie od jednoznacznej odpowiedzi!
    >Na pytanie o oplaty mowila: wszystko zalezy od statusu danego funduszu,
    >Mowila, ze sa oplaty za zarzadzanie, ale prowizje zaleznie od statusu.....

    Wiec ta pani nie powinna juz tam pracowac, skoro dezinformuje
    klientow. Dywersantka? no chyba raczej niedouczona.

  • 12. Data: 2003-07-10 22:45:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ;) typu ,,wiem, ale nie powiem''.

    ano ;) Tajemnica nie jest, ze od poczatku mowiono o niektorych
    funduszach, ktorych w ofercie w tym momencie nie ma. I 'tajemnica" ;)
    jest fakt, ze niedlugo beda kolejne fundusze.

    Co do "tajemnic" tez sie mowi od dawna o zmianach w Inteligo - a tutaj
    szczegoly mozna znalezc w PB.