  • 1. Data: 2003-07-10 12:59:04
    Temat: [VWBANK direct] Przesyłki
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    Najpierw dostałem kartę. Później segregator.
    Następnie PIN do karty...

    I ciągle mogę sobie tylko na to wszystko popatrzeć, bo ponoć
    kod umożliwiający aktywację przychodzi jako ostatni.

    Wydaje mi się, że lepiej by było przesyłać w pierwszej
    kolejności segregator i ten kod, a później zwlekać z
    dosłaniem karty i pinu ("ze względów bezpieczeństwa" ;))

    Nie irytowało Was to 'cykanie'? ;>

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 2. Data: 2003-07-10 13:06:37
    Temat: Re: [VWBANK direct] Przesyłki
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości
    > Nie irytowało Was to 'cykanie'? ;>

    irytowało ...
    szczególnie, że nie ma żadnych HELPów z opisem co , kiedy przychodzi i co
    należy z tym zrobić

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-10 13:14:30
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości
    > Nie irytowało Was to 'cykanie'? ;>

    Nie cykanie, a podział sekretu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-07-10 13:38:26
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Nie cykanie, a podział sekretu :-))

    Różnie banki sobie z tym radzą i właśnie to rozwiązanie szczególnie
    mi się nie podoba. Prosta zmiana kolejności przesyłek (segregator,
    telekod, karta, pin) już by mnie usatysfakcjonowała.
    A tak dostałem kilka giftów i nic nie mogę zrobić. Dwa tygodnie
    to trochę za dużo czasu na czytanie materiałów informacyjnych
    i cieszenie się z tokena. ;)

    --
    Jakub Berent

  • 5. Data: 2003-07-11 14:51:56
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

> [...]
    > kolejności segregator i ten kod, a później zwlekać z
    > dosłaniem karty i pinu ("ze względów bezpieczeństwa" ;))

    a ja wpierw dostalem karte i telekod po tygodniu segregator i token i po
    nastepnym pin.
    Najbadziej jednak brakowalo mi jakiejs instrukcji lub informacji kiedy co
    dostane i co z tym zrobic. Zeby zarejestrowac token spedzilem niemalo czasu
    sluchajac tej panie z automatu, a nawet konsultant nie zbyt dobrze mi
    wyjasnij kolejnosc czynnosci. W internecoie tez nic nie znalazlem na ten
    temat. To ewidentnie jest brak, ktory mozna szybko naprawic i nie psuc
    pierwszego wrazenia.

    przy okazji mam pytanie: czy i jak mozna zmienic limity operacji??

    pozdrawiam
    Xyloo

  • 6. Data: 2003-07-12 09:27:40
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > przy okazji mam pytanie: czy i jak mozna zmienic limity operacji??

    telefonicznie - szybko i przyjemnie: 800 103 301

    pzdr
    Seb