  • 1. Data: 2003-07-10 16:45:34
    Temat: Re: Supermarket funduszy - mBank - prowizje
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    100 zł = dokładnie 10 jednostek ( przy cenie jednostki 10 zł of course )

    Inaczej mówiąc - opłat brak

    eha

  • 2. Data: 2003-07-10 16:46:23
    Od: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 18:41:48 +0100, "Habier"
    <m...@i...pl> napisał(a):

    >Czyli: jesli skladam zlecenie nabycia jednostek za 100zlotych
    >(np. jednostka kosztuje w dniu wyceny/nabycia 10zlotych)
    >to czy nabede 10 jednostek czy jednak sa pobierane prowizje.

    W mBanku nie ma prowizji od nabycia / odkupienia
    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-07-10 16:52:31
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Habier" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pytam dlatego, bo pani z mlinii nie potrafila mi jednoznacznie
    odpowiedziec,

    Very dziwne ;-)

    > a w regulaminie korzystania z uslug SFI w par. 8 pkt 1 i 2 sa zdania,
    ktore
    > mnie troszke zastanawiaja...

    W regulaminie jest furtka dla wprowadzenia ewentualnych opłat w przyszłości,
    póki żadna opłata dystrybucyjna nie jest pobierana

    > Czyli: jesli skladam zlecenie nabycia jednostek za 100zlotych
    > (np. jednostka kosztuje w dniu wyceny/nabycia 10zlotych)
    > to czy nabede 10 jednostek czy jednak sa pobierane prowizje.

    Zależnie od funduszu nabędziesz albo 10,000 albo 10,00000 jednostek ;-)

    > Usprawiedliwiajac sie za to pytanie: szukalem, googlalem

    Słabo się starałeś!
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_13

  • 4. Data: 2003-07-10 17:41:48
    Temat: Supermarket funduszy - mBank - prowizje
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    No wlasnie, czy za nabycie i odkupienie jednostek fundusze pobieraja
    prowizje
    gdy robie to przez mbank? (oczywiscie nie mam na mysli oplat za zarzadzanie)

[...]

    ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie
    wiec postanowilem zapytac u end-userow tego produktu, a nie u sprzedawcow.

    dzieki serdeczne za odpowiedzi

    pzdr
    Habier

  • 5. Data: 2003-07-10 18:11:34
    Od: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 18:52:31 +0200, "Rafał J. Czekała"
    <r...@w...pl> napisał(a):

    >W regulaminie jest furtka dla wprowadzenia ewentualnych opłat w przyszłości,
    >póki żadna opłata dystrybucyjna nie jest pobierana

    Trochę nie tak :)
    Fundusz ustala jeden regulamin dla wszystkich, a w nim
    zapisy o opłatach za nabycie / zbycie j.u.
    Jednostki funduszu rozprowadzane są przez różne podmioty, w
    tym m.in. przez mBank.
    mBank przyjmuje dany fundusz do swojego SFI pod warunkiem,
    że dla jego (mBanku) klientów w/w opłaty nie będą pobierane.
    Nie wymagaj od Funduszy Inwestycyjnych żeby tworzyły
    kilkanaście statutów w zależności od pośrednika :)))
    Podsumowując: w mB nie zapłacisz prowizji natomiast gdzie
    indziej owszem, zapłacisz. Więcej na stronach mBanku (FAQ,
    forum)
    --
    Piotr

  • 6. Data: 2003-07-10 18:51:25
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytam dlatego, bo pani z mlinii nie potrafila mi jednoznacznie
    > odpowiedziec,
    >
    > Very dziwne ;-)

    No dokladnie - bardzo mocno migala sie od jednoznacznej odpowiedzi!
    Na pytanie o oplaty mowila: wszystko zalezy od statusu danego funduszu,
    Mowila, ze sa oplaty za zarzadzanie, ale prowizje zaleznie od statusu.....

> [...]
    przyszłości,
    > póki żadna opłata dystrybucyjna nie jest pobierana

    no, to juz jasne po co te zapisy :)

    > Słabo się starałeś!
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_13

    to nie jest jednoznaczne :)
    ale oczywiscie zbierajac info widzialem tez tego web`a, jednak
    biorac pod uwage zapisy w regulaminie i info uzyskane przez telefon
    wahalem sie i postanowilem spytac grupowiczow :)

    Juz teraz wszystko jasne. Dziekuje wszystkim za pomoc i biore sie za
    podpisanie umowy z mbankiem.
    Pozdrawiam
    Habier

  • 7. Data: 2003-07-10 19:45:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Habier wrote:
    > Juz teraz wszystko jasne. Dziekuje wszystkim za pomoc i biore sie za
    > podpisanie umowy z mbankiem.

    To ja w ramach tajemnicy napisze, ze maja znowu na dniach powiekszyc
    oferte! :)

  • 8. Data: 2003-07-10 20:40:32
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    napisał w wiadomości news:bekfhs$p11$1@news.onet.pl...
    > To ja w ramach tajemnicy napisze, ze maja znowu na dniach powiekszyc
    > oferte! :)

    ...a o co?
    :)

    pozdr,
    tomek

  • 9. Data: 2003-07-10 21:06:51
    Od: n...@p...onet.pl

    A jak masz trochę szczęścia to może się nawet zdarzyć,
    że kupisz za 10000,00
    a dostaniesz za 10000,05 :)))

    Ale uwaga - to działa też w drugą stronę i możesz dostać mniej,
    a wynika to z zaokrągleń kupowanych jednostek.

  • 10. Data: 2003-07-10 21:12:06
    Od: r...@r...pl

    > To ja w ramach tajemnicy napisze, ze maja znowu na dniach powiekszyc
    > oferte! :)

    zawsze myslale, ze ,,w ramach tajemniecy'' to siedzi sie cicho.
    zwlaszcza jesli ,,nie moze sie'' powiedziec o co chodzi dokladnie.
    no, chyba ze chodzi o budowanie swojego autorytetu na ,,tajemnicach'' ;)
    typu ,,wiem, ale nie powiem''.

    pozdrawiam

    romekk