  • 41. Data: 2009-06-23 20:56:57
    Temat: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
    > A co bys zrobil z AmExem? Tam odpowiednik CVC2 jest
    > wytloczony i to z przodu.

    AmExem w wielu miejscach (online) nie zapłacisz.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2009-06-23 21:01:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Nie. Akłajer pośredniczy, jednak nie zawierasz z nim umowy. W wypadku
    > serwisów typu PayPal i podobnych zawierasz umowę z takowym. Nie bank
    > zawiera, a Ty.

    A czy PayPal przypadkiem nie jest aklajerem?

    > Uznał reklamację ;nie autoryzowałem transakcji'.

    Adam, wiem jaka byla moja reklamacja... "nie otrzymalem zamowionego towaru".

    Nie widze juz wiekszego sensu w dalszym biciu piany. W kazdym z 3 podanych
    przeze mnie przykladow skladalbym reklamacje do banku (issuera), inni moga
    robic jak chca.

    MK

  • 43. Data: 2009-06-23 22:34:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 23:01:58 +0200, MK napisał(a):

    > A czy PayPal przypadkiem nie jest aklajerem?

    Nie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 44. Data: 2009-06-24 04:47:02
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > AmExem w wielu miejscach (online) nie zapłacisz.

    W Polsce w niewielu, ale zlodziej nie musi kupowac w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 45. Data: 2009-06-24 06:04:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nie.

    Tak? W takim razie kto jest aklajerem w takiej transakcji?

    MK

  • 46. Data: 2009-06-24 20:23:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 08:04:44 +0200, MK napisał(a):

    > Tak? W takim razie kto jest aklajerem w takiej transakcji?

    Nie mam pojęcia, kto rozlicza transakcje PayPala.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356