  • 1. Data: 2004-10-23 20:08:10
    Temat: [Inteligo]Serwis "Płacę SMS-em" w sieci Era
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Będąc posiadaczem konta Inteligo i abonentem sieci Era lub użytkownikiem Era
    Tak Tak, możesz skorzystać z Serwisu "Płacę SMS-em" poprzez aplikację EraInteligo.

    http://www.inteligo.pl/infosite/html/oferta_dla_cieb
    ie_serwis_place_smsem_era.htm

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2004-10-23 20:27:42
    Temat: Re: [Inteligo]Serwis "Płacę SMS-em" w sieci Era
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
> [...]
    > Tak Tak, możesz skorzystać z Serwisu "Płacę SMS-em" poprzez aplikację EraInteligo.

    jak dla mnie za drogo :(

    Solos

  • 3. Data: 2004-10-24 11:07:39
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-23 22:27, Solos wrote:
    [...]

    > jak dla mnie za drogo :(

    Dla mnie też. A szkoda bo idea STK bardzo mi sie podoba :-(

    KJ