  • 1. Data: 2004-10-23 15:14:29
    Temat: Raty 0% - gdzie?
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Czy w którejś sieci AGD oferowane są obecnie raty 0%?
    W Media Markcie Lukas ma teraz oprocentowanie dwucyfrowe. Słyszałem
    jakieś reklamy Euro RTV AGD z kredytem 0%, ale nie wiem czy to dalej
    aktualne i czy nie ma jakichś ukrytych opłat (nie mam w pobliżu takiego
    sklepu żeby sprawdzić).
    Chodzi o sklepy na Górnym Śląsku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-10-23 15:19:53
    Temat: Re: Raty 0% - gdzie?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cldsf7
    > jakieś reklamy Euro RTV AGD z kredytem 0%, ale nie wiem czy to dalej
    > aktualne i czy nie ma jakichś ukrytych opłat (nie mam w pobliżu takiego
    > sklepu żeby sprawdzić).

    zawsze sa jakies ukryte oplaty, nie ma sily :-) zazwyczaj jest to tzw
    ubezpieczenie kredytu, ktore czasem wychodzi wiecej niz gdyby sie placilo
    odsetki od kredytu; fatycznie sklep na tym malo zarabia i daje te 0% - ale z
    punktu widzenia klienta to nie ma znaczenia chyba za co placi forse

  • 3. Data: 2004-10-23 15:45:44
    Od: "Piotr" <(nospam)pioz@go2.pl>

    Ostatnio widziałem takie ogłoszenie na szybie w sklepie sieci MARS.
    Szczegółów nie znam.
    Co do ubezpieczenia - bez przesady jeśli jest taka opłata to powinna być
    minimalna. Korzystałem z oferty Lukasa.Miałem 18 pln ubezpieczenia na kwocie
    2500 pln kredytu.

  • 4. Data: 2004-10-23 17:33:24
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Witam
    > Czy w którejś sieci AGD oferowane są obecnie raty 0%?
    [ciach]
    W EuroRTV są raty 0%, ale konieczne jest wykupienie ubezpieczenia kredytu -
    7% wartości.
    (w Lukas)
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 5. Data: 2004-10-23 18:35:02
    Od: "Piotrek Bielawa" <p...@W...gazeta.pl>

    Krab <_...@h...pl__> napisał(a):
> [...]
    > odsetki od kredytu; fatycznie sklep na tym malo zarabia i daje te 0% - ale z
    > punktu widzenia klienta to nie ma znaczenia chyba za co placi forse

    E tam. Miesiąc temu beałem takie raty w MM Kraków (Lukas). Pani zapytała się
    czy chcę ubezpieczenie ja grzeczenie powiedziałem nie i mam 10 rat po
    dokładnie 1/10 kwoty kredytu.

    Piotrek

  • 6. Data: 2004-10-23 20:27:15
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > E tam. Miesiąc temu beałem takie raty w MM Kraków (Lukas). Pani
    > zapytała się czy chcę ubezpieczenie ja grzeczenie powiedziałem nie i
    > mam 10 rat po dokładnie 1/10 kwoty kredytu.

    Podobnie w Vobisie i (chyba) w Domarze.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-10-23 20:34:37
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > zawsze sa jakies ukryte oplaty, nie ma sily :-)

    co to, to nie:) kupilam w ten sposob tv, monitor, aparat cyfrowy i telefon.
    rzeczy upatrywalam wczensiej i porownywalam ceny w innych sklepach. gdy
    pojawialy sie raty 0%, to kupowalam to, bez zadnych dodatkowych kosztow,
    ubezpieczen, ani nic. ale rzeczywiscie, niektore sklepy maja ukryte oplaty,
    trzeba o wszystko wypytac.

  • 8. Data: 2004-10-23 20:55:11
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Witam.

    > Podobnie w Vobisie i (chyba) w Domarze.

    Jest jakiś domar na Górnym Śląsku? Google znajduje Poznań, Bydgosz i
    okolice.

  • 9. Data: 2004-10-23 21:01:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jest jakiś domar na Górnym Śląsku? Google znajduje Poznań, Bydgosz i
    > okolice.

    Niestety. Co najwyżej w ich sklepie internetowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-10-23 21:52:41
    Temat: Raty -2,18% :)) [BYŁORe: Raty 0% - gdzie?]
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

> [...]
    > reklamy Euro RTV AGD z kredytem 0%, ale nie wiem czy to dalej aktualne i
    > czy nie ma jakichś ukrytych opłat (nie mam w pobliżu takiego sklepu żeby

    Jak kupowałem fona domowego to w Eurortvagd Poznań zapodałem
    sobie kredyt /poprzez GE Capital Bank/ 10* 1/10 ceny towara.
    Przeczytałem od deski do deski umowe i nie znalazłem haczyka ;)
    Fon = 459 zł
    Kredyt 10*45,90 zł
    Po zafonowaniu na GE Linię do Gdańska dowiedziałem się że zgodnie
    z zarządzeniem ich prezesa kredyt jest spłacony jeli na rachunku
    kredytowym występuje saldo od -10,00 zł do +10,00 zł :).
    Łopatologicznie myśląc /z czysta premedytacją/ zapodałem ostatnią
    ratę niższą o 9,99 pln :)
    459 / 449,01 = 0,978 co daje że dopłacili mi do kredytu 2,18% :)

    Wnioski
    jeden - zachowanie niegodne naśladowania :)
    dwa - przy kredycie np 100zł na 10 m-cy masz -9,99 %
    trzy - uwazne czytanie umowy ze zrozumieniem, kluczem
    do zrozumienia podstępnych zamysłów instytucji kredytujących :)

    --
    Pzdr
    Dawidek