  • 11. Data: 2008-02-03 20:27:18
    Temat: Re: Sposób przeliczania transakcji bezgotówkowych KK na złotówki
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 3 Feb 2008 21:22:16 +0100, ygreko wrote:

    > Druga sprawa to kurs - byla wczesniej na grupie mowa, ze citi w nocy ma
    > mniej atrakcyjny kurs. A skad mam wiedziec, o ktorej godzinie rozlicza
    > moja transakcje?

    Było też tłumaczone, że ten kurs nocny nie jest używany przy księgowaniu
    operacji, tylko ewentualnie do robienia blokad.
    Obciążenia są tylko po standardowym kursie Citi, który jest niezbyt
    korzystny w porównaniu z praktycznie wszystkimi bankami w Polsce.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2008-02-04 10:43:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 15:15:01 +0100, ygreko napisał(a):

    > Interesuje mnie najlepsze mozliwe przeliczenie zakupow w USA na
    > zlotowki. Mialem karte money.pl i tam zawsze ten kurs byl zawyzony o
    > kilka groszy. Teraz mam KK citi i sadze, ze kurs powinien byc lepszy.
    > Myle sie?

    Polbank/Nordea, m*banki

    Xenocide

    Xenocide