  • 11. Data: 2012-03-04 20:00:02
    Temat: Re: Spłata raty w CHF
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szybkie porównanie i jednak cicnkciarz.pl tańszy. Nieby nie dużo
    > 0,01-0,02 zł ale zawsze.

    tylko, że kurs to nie wszystko; jak długo będzie szedł przelew do
    Polbanku i ile będzie kosztował?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2012-03-05 10:47:41
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2012-03-04 21:00, RobertS pisze:
    > tylko, że kurs to nie wszystko; jak długo będzie szedł przelew do
    > Polbanku i ile będzie kosztował?
    Mają konto w Polbanku, więc szybko (max do 24h).

  • 13. Data: 2012-03-05 11:17:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-03 22:39, RobertS wrote:
    > spłacam kredyt w CHF, mogę polecic inkantor.pl i domwaluty.pl

    Warto też zauważyć, że Citi ma dla CHF stosunkowo niski spread i darmowe
    przelewy. W tej chwili różnica pomiędzy kursem w Citi i inkantor.pl jest
    na poziomie 0.7 grosza. Dla kwot powyżej 30kplz kurs można lekko
    donegocjować.

    Poziom bezpieczeństwa transakcji raczej nieporównywalny ...

    Piotrek

  • 14. Data: 2012-03-05 20:27:41
    Od: egonost <x...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 11:47, Bankier pisze:
    > Mają konto w Polbanku, więc szybko (max do 24h).

    No właśnie dowiedziałem się u źródła, 0 opłat.

  • 15. Data: 2012-03-05 20:33:01
    Od: egonost <x...@g...pl>

    W dniu 2012-03-03 14:52, egonost pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam kredyt hipoteczny we frankach w Polbanku. Może ktoś spłaca tam
    > kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    > opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we
    > franki szwajcarskie się zaopatrzyć?
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc

    Aha, jeszcze jedno. Czy w cinkciarz.pl lub innych tego typu kantorach
    nie mają problemów z frankami, czy może być tak, że nie będą mieć w
    danym dniu CHF?

  • 16. Data: 2012-03-05 21:13:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przelewy. W tej chwili różnica pomiędzy kursem w Citi i inkantor.pl jest
    > na poziomie 0.7 grosza. Dla kwot powyżej 30kplz kurs można lekko

    a ile będzie mnie kosztował przelew z Citi do DB?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2012-03-06 16:34:55
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 3/4/2012 10:55 AM, Darek pisze:

    > ale obsługuje bezpłatnie mało banków
    >
    > Darek

    Z tabeli wynika, że dla CHF to nigdzie nie ma kosztów po stronie
    wychodzącej z ich konta w BRE. Jest inaczej?
    Jutro pierwszy przelew do Getinu macham.

  • 18. Data: 2012-03-06 18:00:20
    Od: egonost <x...@g...pl>

> [...]
    > kredyt przez zakupione przez siebie franki? Jak to wygląda i czy się
    > opłaca? I jaki jest godny zaufania i dobry kantor online, gdzie można we

    Czy ponosicie jakieś koszta związane z aneksem, dzięki któremu
    powracacie do spłaty wg spreadu swojego banku? W Polbanku podobno koszt
    to 500zł.

  • 19. Data: 2012-03-06 20:19:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-05 22:13, RobertS wrote:
    > a ile będzie mnie kosztował przelew z Citi do DB?

    Ostatecznie zero. Ale najpierw ściągną 0.3% nie więcej niż 100 plz.
    I zwrócą to w ciągu 5 dni roboczych.

    Teoretycznie mogą wystąpić koszty banków pośredniczących, ale party-line
    uspokaja, że przy transferach PL-PL jest to raczej rzadkie zjawisko.

    Ponieważ sam niedawno dowiedziałem się o tanich CHF w Citi to jestem na
    etapie ćwiczenia tego scenariusza. Dam znać jakby wyszło coś niepokojącego.

    Piotrek

  • 20. Data: 2012-03-06 20:30:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > etapie ćwiczenia tego scenariusza. Dam znać jakby wyszło coś niepokojącego.

    daj znać, bo kiedyś (testowo) zrobiłem taki przelew i kosztowało to
    kilka CHF + 30 zł pobrał sobie DB za przyjęcie przelewu walutowego, z
    doświadczenia wiem, że opłaca się tylko spłacać kredyt w DB jeżeli
    przelewy w walucie są w ramach DB

    --
    pozdrawiam
    RobertS