    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Splata kredytu studenckiego i PKO BP
    Date: Wed, 1 Sep 2004 21:17:22 +0200

    Witam

    Od pazdzirernika bede splacal kredyt studencki.
    Dzisiaj dostalem z banku PKO BP (V oddzial w Lodzi)
    plan splaty podpisany przez 2 pracownikow z pieczatkami.
    Problem w tym, ze na tym papierze nie ma numeru konta,
    na ktore mam splacac (nie mam konta w PKO BP).
    W kopercie byl jeszcze druczek przeleu z recznie
    wpisanym dlugopisem numerem konta.
    Domyslam sie, ze mam
    na to konto splacac. No i pytanie na ile to jest
    standardowa procedura w PKO BP?
    Bo przeciez pracownik do koperty mogl
    wrzucic swoj numer konta (nawet sie pod tym nie podpisal)
    albo zwyczjanie sie pomylic wpisujac (chociaz malo
    prawdopodone ze wzgledu na NRB).
    Czy PKO BP przysyla do domu co jakis czas
    potwierdzenia, ze kredyt jest splacany?
    Nie chcialbym sie po paru latach dowiedziec,
    ze wplacalem na zle konto.
    Wiem, ze najlepiej to pojechac do tego oddzialu,
    ale teraz mam do niego prawie 200 km:(

    Pozdrawiam

    Marcin