  • Data: 2004-09-02 08:16:00
    Temat: Re: Splata kredytu studenckiego i PKO BP
    Od: g...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

    > --cięcie--
    >
    > Z PKO BP tak już jest, też miałem związany z tym problem.
    > 1. Nie musisz jechać do oddziału, wystarczy zadzwonić, jak sugerował Bartol.
    > Chociaż wypadałoby, żeby bank załatwił to bardziej formalnie.
    > 2. Groźba, że będziesz wpłacał przez lata raty na nie swoje konto, nie
    > istnieje, gdyż wystarczy że nie wpłynie choć jedna rata a bank szybko upomni
    > się o swoje :).
    > 3. Zwróć uwagę, czy na blankietach wpłat nie ma tego numeru (ewentualnie bez
    > NRB), co na wypisanym ręcznie blankiecie.

> [...]

    Zgadza się z tymi planami spłat w PKO BP. Mają naprawdę porąbany system
    informatyczny. Kompletne fiasko. Mam dokładnie to samo tyle, że z kredytem
    hipotecznym. Zamiast przysłać mi "historię" ruchów na końcie roboczym plus 3
    najbliższe raty które powinienem zapłacić to przysyłają mi co 3 miechy parę
    stron A4 z "nowym planem spłat" nieuwzględniającym nadpłat których dokonuje...
    Poprostu wyrzucam je do kosza. kompletna bzdura.. Aby się dowiedzieć ile mam
    jeszcze kredytu do spłacenia dzwonie do banku i czasami powiedzą czasami nie.

    George