  • Data: 2004-09-02 07:32:21
    Temat: Re: Splata kredytu studenckiego i PKO BP
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

    > uwzględniane kwoty faktycznie wpłacone, lecz tak jakby były cały czas
    wpłacane
    > dokładnie zgodnie z planem. Teoretycznie mógłbym sam wyliczać kolejne
    raty, ale
    > szczerze powiedziawszy nie bardzo mi się chce.

    Tak to czytam i stwierdzam, że Pekao to luksus to w porównaniu do PKO BP
    ;)))) Bo w Pekao dostaję list z wysokością raty już na 2-3 dni robocze przed
    terminem zapłaty. Poza tym co miesiąc jest na tym świstku też kwota
    pozostała do spłaty i widać, ze się zmiejsza :)

    Co do rachunku do spłaty. On nie musi być taki jak w umowie. Ja miałem w
    umowie Eurokonto ale dawno je zamknąłem. Telefonicznie podano mi po prostu
    numer rachunku do spłaty. Warto przy spłacie podawać dane odbiorcy (czyli
    swoje) oprócz numeru. To powinno pomóc w przypadku ewentualnego przekrętu
    (był już case, że bank jest zobowiązany sprawdzać dane beneficjenta).

    Pozdrawiam
    topjes