  • 1. Data: 2010-07-13 19:08:52
    Temat: Alior - powiadomienia dla transakcji kartowych
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    "w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie
    Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
    wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-07-13 19:26:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos pisze:
    > "w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie
    > Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
    > wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

    30gr/szt. No baaaardzo śmieszne...

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-07-13 19:27:44
    Od: ForALL <N...@s...info>

    W dniu 2010-07-13 21:08, Mithos pisze:
    > "w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów, wprowadziliśmy w Systemie
    > Bankowości Internetowej powiadomienia SMS, e-mail i www dla transakcji
    > wykonywanych kartami debetowymi i kredytowymi."

    Ano to już z tydzień dobry temu :) Tylko mi coś dla debetowej nie
    działają powiadomienia dla KK smigają:)

  • 4. Data: 2010-07-13 19:56:48
    Od: Homzik <h...@g...com>

    On 13 Lip, 21:26, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > 30gr/szt. No baaaardzo śmieszne...
    >
    > --
    > MiCHA

    e-mail za darmo

  • 5. Data: 2010-07-13 20:17:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-13 21:56, Homzik wrote:
    > e-mail za darmo

    30gr troche drogo, ale czasami sie przydaje (alarmowo). Szkoda, ze nie
    dali abonamentu, zeby bylo taniej - bo jednak SMS tyle banku nie kosztuje ;)
    Ja osobiscie czekam, kto po Inteligo wsadzi jeszcze opcje GG. (inna
    sprawa, ze niestety nie dziala to idealnie jesli chodzi i szybkosc - ale
    to moze moja makowka i Adium cos nie halo). Albo na Blipa.
    W USA jest bank, ktory pozwala na obsluge konta via twitter! Co prawda
    skladnia jest masakryczna jak na DOSie czy Unixie, ale jednak dziala.
    Oczywiscie to wszystko raczej jako marketing, niz kanal dostepu, no ale
    w szale twitteromanii zadzialalo.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 6. Data: 2010-07-13 21:36:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 22:17:56 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

> [...]
    > skladnia jest masakryczna jak na DOSie czy Unixie, ale jednak dziala.
    > Oczywiscie to wszystko raczej jako marketing, niz kanal dostepu, no ale

    A jak z bezpieczeństwem tego? Bo o ile bank może wymusić odpowiednie
    loginy i hasła, tak przy Twitterze login jest znany, a hasło pewnie
    odpowiednio słabsze...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-07-18 22:00:24
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> dared to write:

    > A jak z bezpieczeństwem tego? Bo o ile bank może wymusić odpowiednie
    > loginy i hasła, tak przy Twitterze login jest znany, a hasło pewnie
    > odpowiednio słabsze...

    Może są hasła jednorazowe, wtedy zabezpieczenie samego twittera nie jest tak ważne?

    k.