  • 1. Data: 2010-07-14 17:43:29
    Temat: Inteligo zmiany zmiany
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Inteligo zablokowało możliwość dzwonienia (kanał transakcyjny IVR) na numer
    800121121 z komórek orange. Po ostatnich zmianach na lekki plus można
    wybaczyć ale schylanie sie po takie groszowe oszczędności przez tak duży
    bank budzi pytanie "co się tam k..wa dzieje"

  • 2. Data: 2010-07-14 17:48:07
    Temat: Re: Inteligo zmiany zmiany
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > wybaczyć ale schylanie sie po takie groszowe oszczędności przez tak duży
    > bank budzi pytanie "co się tam k..wa dzieje"

    z wszystkich taryf? mnie kilka dni temu odrzucało z Orange Free
    ale pozwoliło z Orange Go, jak jest z Orange POP nie wiem

  • 3. Data: 2010-07-14 18:02:40
    Temat: sprostowanie
    Od: z...@o...pl

    > z wszystkich taryf? mnie kilka dni temu odrzucało z Orange Free
    > ale pozwoliło z Orange Go, jak jest z Orange POP nie wiem

    Orange Music - nie da się
    Orange POP - ok
    Orange Free - ok
    Orange Go - ok

    łatwo spamiętać, bo "music" kojarzy się z tym że
    powinno "wszystko grać" :) a akurat to nie gra :(

  • 4. Data: 2010-07-14 22:46:10
    Temat: Re: sprostowanie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 20:02:40 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
    napisał(a):

    > Orange Music - nie da się
    > Orange POP - ok
    > Orange Free - ok
    > Orange Go - ok
    >
    > łatwo spamiętać, bo "music" kojarzy się z tym że powinno "wszystko grać"
    > :) a akurat to nie gra :(

    Ale to aby na pewno jest wina banku czy nie czasem operatora?

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-07-15 06:40:56
    Temat: Re: Re: sprostowanie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ale to aby na pewno jest wina banku czy nie czasem operatora?

    oczywiscie ze w takim wypadku operatora bo skad inteligo ma wiedziec
    jaki rodzaj taryfy na karte masz? :)