  • 1. Data: 2014-09-08 08:49:49
    Temat: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Kiedyś pisałem o bardzo szybkim, przejrzystym i prostym serwisie www
    banków spółdzielczych. No to się skończyło. Wygląd pozostał zbliżony,
    ale dzielni programiści podokładali bajerów i "nowych technologii" i
    serwis nieco zamuliło.

    Demo jest jeszcze w starym stylu.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-09-08 09:31:15
    Temat: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-08, Grzexs <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > banków spółdzielczych. No to się skończyło. Wygląd pozostał zbliżony,
    > ale dzielni programiści podokładali bajerów i "nowych technologii" i

    Ja czasem mam wrażenie, że 90% pbb, łączy się z internetem przez wiekowy
    0 20 21 22..., albo wyłącznie przez komórkowy Edge.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-09-08 09:35:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Ja czasem mam wrażenie, że 90% pbb, łączy się z internetem przez wiekowy
    > 0 20 21 22..., albo wyłącznie przez komórkowy Edge.

    Nie, ale nie każdy lubi jak mu coś lata na ekranie.
    Poza tym większość pbb to ludzie którzy mBank mają od dawna i
    niespecjalnie chcą inwestować swój czas w naukę nowego ineterfejsu. (Bo
    tego TEŻ trzeba się nauczyć)
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-09-08 10:01:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-08, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie, ale nie każdy lubi jak mu coś lata na ekranie.

    We *wszystkich* interfejsach bankowych jest funkcja wywalenia na wierzch
    reklamowego czegoś, czego sobie akurat bank życzy. Nowe interfejsy specjalnie
    się pod tym względem nie różnią, co najwyżej mają lepiej przemyślane miejsca
    na to (mniej przeszkadzające).

    > Poza tym większość pbb to ludzie którzy mBank mają od dawna i
    > niespecjalnie chcą inwestować swój czas w naukę nowego ineterfejsu. (Bo
    > tego TEŻ trzeba się nauczyć)

    No tu akurat jest o banku spółdzielczym, a nie mBąku. ;p

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-09-08 18:19:14
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Kiedyś pisałem o bardzo szybkim, przejrzystym i prostym serwisie www
    > banków spółdzielczych. No to się skończyło.

    We wsyckich pieciuset?

  • 6. Data: 2014-09-08 19:00:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.09.2014 o 09:35, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Poza tym większość pbb to ludzie którzy mBank mają od dawna i
    > niespecjalnie chcą inwestować swój czas w naukę nowego ineterfejsu. (Bo

    Po prostu idą nowe czasy i wszystko się zmienia, tak to nasze życie jest
    skonstruowane. Co do nauki nowego interface, to ja jestem za, bo to jest
    bardzo dobrze ćwiczenia do mózgu a tego nigdy za wiele. Poza tym nie
    można przecież od banku wymagać aby jego dostęp www nie zmieniał się
    przez kolejny 50 lat ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2014-09-08 19:32:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Poza tym nie można przecież od banku wymagać aby jego dostęp www nie
    > zmieniał się przez kolejny 50 lat ;)

    Ale pomarzyć można :)
    P.G.

  • 8. Data: 2014-09-08 21:30:26
    Od: W <w...@w...pl>

    Wojciech Bancer wystukał, co następuje:

    > Ja czasem mam wrażenie, że 90% pbb, łączy się z internetem przez wiekowy
    > 0 20 21 22..., albo wyłącznie przez komórkowy Edge.

    Ale na uja mam mieć hiper-wodotryskowy UI przeładowany idiotycznym JS (tak,
    javascript jest wybitnie idiotycznym potworkiem =,= zwłąszcza jak trzeba w
    nim coś spłodzić) skro praktycznie to samo można zrobić w super prostym i
    lekkim UI które nie zamula i7 z 16G pamięci?

  • 9. Data: 2014-09-08 23:19:06
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- brum (2014-09-08 18:19) --------

    > We wsyckich pieciuset?

    Tego nie wiem. W tych, o których wtedy pisałem.

    (Zrób coś z kodowaniem, bo kaszani.)

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2014-09-09 10:27:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości
> [...]
    >to jest bardzo dobrze ćwiczenia do mózgu a tego nigdy za wiele. Poza
    >tym nie można przecież od banku wymagać aby jego dostęp www nie

    Taa, ida nowe czasy, nie mozna wymagac od banku zeby mial darmowe
    konta, wysokooprocentowane lokaty i serwis dostepny bez obejrzenia 15
    minut reklam :-P

    J.