    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Date: Mon, 8 Sep 2014 10:01:26 +0200

    On 2014-09-08, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie, ale nie każdy lubi jak mu coś lata na ekranie.

    We *wszystkich* interfejsach bankowych jest funkcja wywalenia na wierzch
    reklamowego czegoś, czego sobie akurat bank życzy. Nowe interfejsy specjalnie
    się pod tym względem nie różnią, co najwyżej mają lepiej przemyślane miejsca
    na to (mniej przeszkadzające).

    > Poza tym większość pbb to ludzie którzy mBank mają od dawna i
    > niespecjalnie chcą inwestować swój czas w naukę nowego ineterfejsu. (Bo
    > tego TEŻ trzeba się nauczyć)

    No tu akurat jest o banku spółdzielczym, a nie mBąku. ;p

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl