  • 1. Data: 2014-09-08 02:10:52
    Temat: BZWBKKB nie kocha mojej matki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Brak miłości może skierować duszę tego banku do piekła. ;)

    Postawiłem kolejny wyciąg, aby wykazać, że bank nie dał

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/

    matce ani 30 pln za komórkowanie, ani pełnych plnów za KGPogady.

    To potwierdzenie komórkowego przelania:

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/placed_sms_order_
    305_20140714.pdf

    Przed tym przelewem nie było (co sprawdziłem przed chwilą)
    innej ,,mobilnej'' operacji a konto matki zostało na czas
    zgłoszone do tego ,,konkursu'' na czas.

    Historia KGPogardy:

    maj 2013 -- założenie KGP
    sierpień 2013 -- 100 pln; nagroda poleceń
    styczeń 2014 -- 3 razy po 50 pln; promocja 700
    luty 2014 -- 50 pln; promocja 700
    marzec 2014 -- 50 pln; promocja 700
    kwiecień 2014 -- 50 pln; promocja 700

    Razem -- 100+3*50+50+50+50=5*50 w złotych.

    Zatem brakuje 4*50+200 (w zł) za polecenie zapłaty,
    choć od czerwca 2013 roku do sierpnia 2014 roku w każdym
    miesiącu spełnione były warunki otrzymania premii
    wysokiej na 50 pln w ramach promocji KGP oraz
    spełniony był warunek otrzymania końcowych 200 zł.

    W lipcu 2013 roku zgłoszony został brak premii i od tego
    czasu bank szuka dziury w całym -- między innymi twierdząc,
    iż wynagrodzenie płacone było z konta osobistego, choć każde
    wynagrodzenie było płacone z tego samego konta firmowego,
    co widać wyraźnie na wyciągach.

    -=-

    Tak więc zadłużenie banku wobec mojej matki wzrosło do 430 pln.
    Szkoda, że nie możemy wystawiać GTE -- dowaliłbym odsetki, monity...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-09-08 11:04:39
    Temat: Re: BZWBKKB nie kocha mojej matki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:luis9l$9mp$1@node2.news.atman.pl...
    > Brak miłości może skierować duszę tego banku do piekła. ;)
    > Postawiłem kolejny wyciąg, aby wykazać, że bank nie dał
    > http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/
    > matce ani 30 pln za komórkowanie, ani pełnych plnów za KGPogady.

    Ale w tym dokumencie są pełne dane osoby i jej numer telefonu. Czy na pewno
    to przemyślałeś?

  • 3. Data: 2014-09-08 11:42:17
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 8 Sep 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Ale w tym dokumencie są pełne dane osoby i jej numer telefonu. Czy na pewno
    > to przemyślałeś?

    Kiedyś takie dane miał upublicznione praktycznie każdy kto miał w domu
    telefon i ludzie od tego nie ginęli ;)

  • 4. Data: 2014-09-08 14:25:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 540d720c$0$2367$6...@n...neostrada.pl

    > Ale w tym dokumencie są pełne dane osoby i jej numer telefonu. Czy na pewno to
    przemyślałeś?

    Każdy jest omylny, więc dziękuję za ostrzeżenie,
    ale być może jestem nie tylko omylny, lecz także ślepy,
    znaczy -- niewidomy, bo jednak nie dostrzegam numeru
    telefonu mojej matki, a jedynie numer mego telefonu,
    na który dzwonią:

    () w 75% dupozawracacze
    () w 0.01% zakłócacze
    () i inni

    Adres trąbkowy (poczty z trąbką) mojej taki nie jest
    tajemnicą, podobnie nazwisko i imię. Numer mojej
    komórki (+48 665 363 835) też nie jest tajemnicą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-09-08 16:58:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.LFD.2.11.1409081140520.3073@oceanic.wsis
    iz.edu.pl...

    > Kiedyś takie dane miał upublicznione praktycznie każdy kto miał w domu
    > telefon i ludzie od tego nie ginęli ;)

    Ale kiedyś było mniej oszustów i spamerow.

  • 6. Data: 2014-09-08 16:59:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:luk77f$7d4$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > tajemnicą, podobnie nazwisko i imię. Numer mojej
    > komórki (+48 665 363 835) też nie jest tajemnicą.

    Tak mi się rzuciło w oczy. Upubliczniając te dane po prostu ryzykujesz
    zwiększenie ilości śmieci.

  • 7. Data: 2014-09-09 00:29:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 540dc53a$1$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Tak mi się rzuciło w oczy. Upubliczniając te dane po prostu ryzykujesz zwiększenie
    ilości śmieci.

    Numer mojej komórki pasuje do m@ila:

    'Mój Eneuel'=='665 363835'

    i zdecydowanie nie jest ukrywany.
    Był podawany masę razy w necie -- nawet w nagłówkach.

    Podobnie jawnym jest m@il -- w stopce.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-09-09 08:12:20
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2014-09-08 11:04, Robert Tomasik pisze:

    > Ale w tym dokumencie są pełne dane osoby i jej numer telefonu. Czy na
    > pewno to przemyślałeś?

    ELC i "przemyślałeś". :)
    Czy Ty na pewno to przemyślałeś?

  • 9. Data: 2014-09-14 03:37:54
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Tak mi się rzuciło w oczy. Upubliczniając te dane po prostu ryzykujesz
    > zwiększenie ilości śmieci.

    Ja tam do niego ani pisać, ani mailować nie będę.
    --
    Grzexs