  • 1. Data: 2014-09-07 00:42:56
    Temat: Co zamiast mbanku po liftingu
    Od: alkazelcer <a...@d...pl>

    Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest
    nientuicyjny , powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w
    związku z czym nie zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam
    alternatywy.

    Potrzebuje banku(zarówno na konto osobiste jak i firmowe) z intuicyjnym
    prostym serwisem transakcyjnym oprócz tego:

    - infolinia telefoniczna musi byc dostepna 24h/ dobę (dlatego odpada
    smart bank)
    - darmowych bankomatów w kraju
    - najlepiej jakby byl zblizony do starego mbankowego interfejstu ,
    wodotryski mi nie potrzebne liczy się funkcjonalnosć i szybkość działania.
    -w sumie nie musi to byc internetowy bank , byle z dobra obsługa przez
    internet
    -Bank nie musi mieć najlepszych lokat , funduszy itp (chociaz to nie
    przeszkadza).

    Co proponujecie ?

  • 2. Data: 2014-09-07 09:23:26
    Temat: Re: Co zamiast mbanku po liftingu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 września 2014 00:42:56 UTC+2 użytkownik alkazelcer napisał:

    > Co proponujecie ?

    Żebyś przeczytał sasiedni wątek. Jest o tym samym.

  • 3. Data: 2014-09-07 09:44:23
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 7 Sep 2014, alkazelcer wrote:

    > Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest nientuicyjny ,
    > powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w związku z czym nie
    > zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam alternatywy.

    Ktoś wogóle wie jaki jest algorytm tego przełączania? Ja sobie
    asekuracyjnie założyłem na ten wypadek konto w smart banku, ale ciągle mam
    stary interfejs.

> [...]
    > prostym serwisem transakcyjnym oprócz tego:
    >
    > - infolinia telefoniczna musi byc dostepna 24h/ dobę (dlatego odpada smart

    A przemyślałeś ten wymóg? mBank niby ma infolinię 24/7, ale i co z tego.
    Nieraz jak dzwoniłem to mi mówili, żebym _zadzwonił_ w godzinach
    biznesowych z danym problemem (nie że zanotują i będą go rozwiązywać w
    godzinach pracy tylko żebym jeszcze raz zadzwonił). Ogólnie ta ich
    infolinia to IMO jest w dużej mierze po to, żeby miła pani grzecznie mogła
    się zapytać czy w czymś jeszcze może pomóc poza tym, że nie może pomóc,
    więc co za róznica czy działa 24/7?
    Zresztą pierwsze wrażenia po kontakcie ze smart bankiem mam wcale nie
    lepsze, ale pal licho.

    BTW zauważyliście, że w mBanku po zleceniu przelewu do innego banku teraz
    od razu pomniejsza się saldo? Kiedyś czekali aż przelew się wykona, a
    zmniejszały się tylko dostępne środki.

  • 4. Data: 2014-09-07 10:53:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-07 00:42, alkazelcer pisze:
    > Co proponujecie ?

    CitiKonto

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-09-07 11:08:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > CitiKonto

    Ty tak serio? Przecież tego nie da się używać.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2014-09-07 17:37:16
    Od: alkazelcer <a...@d...pl>

> [...]
    > pomóc, więc co za róznica czy działa 24/7?
    > Zresztą pierwsze wrażenia po kontakcie ze smart bankiem mam wcale nie

    Smart bank jezeli chodzi o infolinie to niestety tragedia. Działają w
    godzinach w czasie których ja nie mam możliwości dzwonić a nawet wtedy
    dodzwonienie się graniczy z cudem. Fakt ze próbowałem tylko 3 razy ale
    mimo wszystko optymistycznie to nie wygląda a szkoda bo w sumie bank
    spełnia moje wymagania.

    Ok może nie musi to być 24/h ale nich chociaz będzie w godzinach 6-24 i
    to by mi wystarczyło.

  • 7. Data: 2014-09-07 20:39:43
    Od: Benny <j...@g...com>

    To ma być konto osobno osobiste, osobno firmowe? Czy też osobiste jako firmowe
    (indywidualna dział. gosp) ?

  • 8. Data: 2014-09-07 21:30:36
    Od: alkazelcer <a...@d...pl>

    W dniu 2014-09-07 20:39, Benny pisze:
    > To ma być konto osobno osobiste, osobno firmowe? Czy też osobiste jako firmowe
    (indywidualna dział. gosp) ?

    firmowe do działalności i oprócz tego drugie konto osobiste

  • 9. Data: 2014-09-07 22:51:56
    Od: Benny <j...@g...com>

    Jeśli chodzi o kwestię osobistego to odpowiedziałem w poprzednim temacie. Z firmowym
    się rozejrzę :)

  • 10. Data: 2014-09-07 23:57:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-07, Benny <j...@g...com> wrote:
    > Jeśli chodzi o kwestię osobistego to odpowiedziałem w poprzednim temacie. Z
    firmowym się rozejrzę :)

    Firmowe dla 1-os działalności, to wg mnie Alior konto "Partner".
    Przy dość łatwo spełnialnych warunkach konto jest niemalże darmowe albo darmowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl