  • 1. Data: 2005-03-31 15:37:01
    Temat: Skokowa deawaluacja złotego juz dziś
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Proszę spojrzeć na tabele kursowe Multibanku.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 2. Data: 2005-03-31 16:01:03
    Temat: Re: Skokowa deawaluacja złotego juz dziś
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
    wiadomości news:d2h5qo$o4u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Proszę spojrzeć na tabele kursowe Multibanku.

    Chyba raczej deprecjacja :) Dewaluacja ma miejsce w przypadku, gdy waluta
    jest nie w pelni wymienialna, a kurs ustalaja urzednicy. Wtedy walute
    dewaluuja albo rewaluuja. Natomiast jesli kurs ustala rynek, to mamy do
    czynienia z deprecjacja lub aprecjacja. To tak dla jasnosci :)

    Malin

  • 3. Data: 2005-03-31 19:10:14
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
    wiadomości news:d2h5qo$o4u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Proszę spojrzeć na tabele kursowe Multibanku.

    powinienes sie zastanowic co piszesz, albo isc na bazarek zrobic mamie
    zakupy

  • 4. Data: 2005-03-31 20:16:05
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    ktoś w MB pomylił się o 1 zł przy ustalaniu kursów dnia.
    ciekawe, co z tego wyniknie bo kredyty uruchomione w czwartek zostały
    przeliczone wg błędnego kursu.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2005-03-31 20:43:22
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > powinienes sie zastanowic co piszesz, albo isc na bazarek zrobic mamie
    > zakupy

    Nie widzę powodu dla którego miałbyś się tak niegrzecznie odzywać.

    Nie miałbyś ochoty sprzedać swoich zasobów EUR po 5,32 PLN? Bo ja tak!

    Tylko trzeba było to zrobić pomiędzy 16:31 a 18:32 !

  • 6. Data: 2005-03-31 21:22:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Multic" <j...@g...pl> writes:

    > ktoś w MB pomylił się o 1 zł przy ustalaniu kursów dnia.
    > ciekawe, co z tego wyniknie bo kredyty uruchomione w czwartek zostały
    > przeliczone wg błędnego kursu.

    To chyba niemozliwe. Ktos wykonal jakas operacje po takim kursie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2005-03-31 21:52:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba_Fan napisał(a):

    > powinienes sie zastanowic co piszesz, albo isc na bazarek zrobic mamie
    > zakupy

    Nie masz pojęcia z kim rozmawiasz.

  • 8. Data: 2005-03-31 22:14:46
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > To chyba niemozliwe. Ktos wykonal jakas operacje po takim kursie?
    Sprzedał dużo....?

    MZ

  • 9. Data: 2005-03-31 23:45:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@g...pl news:d2hmv4$5d4$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ktoś w MB pomylił się o 1 zł przy ustalaniu kursów dnia.
    > ciekawe, co z tego wyniknie bo kredyty uruchomione w czwartek zostały
    > przeliczone wg błędnego kursu.

    heh to ktos ma niezle przechapane ;) Ciekawe czy taki pracownik odpowiada
    materialnie za bledy? Bo by sie do konca zycia zapewne nie splacil...

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2005-04-01 06:15:01
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
    wiadomości news:d2hnq2$b3b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie widzę powodu dla którego miałbyś się tak niegrzecznie odzywać.

    nie bylo niegrzecznie, a co mamie nie pomagasz

    > Nie miałbyś ochoty sprzedać swoich zasobów EUR po 5,32 PLN? Bo ja tak!

    kazdy chce tanio kupic drogo sprzedac, ale ja nie bede lecial i czekal cale
    zycie na takie cos, poztym nie lubie EURo

    > Tylko trzeba było to zrobić pomiędzy 16:31 a 18:32 !

    jasne i siedze i gapie sie tempo czy sie ktos pomyli czy nie w tabeli