  • 1. Data: 2005-03-31 13:48:20
    Temat: PKO BP - przelewy wew..
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Witam.
    Czy ktoś się orientuje czy przelewy pomiędzy różnymi odziałami PKO BP
    w Polsce chodzą on-line czy jednak elixirem ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-03-31 13:50:10
    Temat: Re: PKO BP - przelewy wew..
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):
    > Witam.
    > Czy ktoś się orientuje czy przelewy pomiędzy różnymi odziałami PKO BP
    > w Polsce chodzą on-line czy jednak elixirem ?

    Ani nie elixirem ani online. Cezar. Szybciej, niż elixirem, ale online
    to zdecydowanie nie jest...

  • 3. Data: 2005-04-01 17:24:09
    Temat: Re: PKO BP - przelewy wewn.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Czy ktoś się orientuje czy przelewy pomiędzy różnymi odziałami PKO BP
    > w Polsce chodzą on-line czy jednak elixirem ?

    Na pewno nie online, nawet w ramach tego samego oddziału (!)
    Właśnie testowałem, puściłem przelew wewnętrzny przed 17:00
    i do teraz wisi w transakcjach oczekujących
    ze statusem: zlecenie przetwarzane.
    I od momentu zatwierdzenia nie da się z nim nic zrobić.
    Pewnie powisi tak do poniedziałku...

    Co więcej, dzisiejszy wpływ (zewn. z 1-szej sesji)
    nie istnieje w historii, że coś przyszło poznać tylko po saldzie
    (o ile się pamięta poprzednie).

  • 4. Data: 2005-04-01 20:05:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pewnie powisi tak do poniedziałku...

    I ze zdziwieniem stwierdziłem, że jednak nie.
    Przelew jednak poszedł i nawet doszedł.
    (działo się to gdzieś między 19:30 a 22:00)
    Na rachunku docelowym widać na razie
    wyłącznie większe środki dostępne,
    a na moim rachunku zarówno dzisiejszy wpływ
    jak i 'wypływ' pojawiły się w transakcjach nierozliczonych.

  • 5. Data: 2005-04-02 15:03:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyłącznie większe środki dostępne,
    > a na moim rachunku zarówno dzisiejszy wpływ
    > jak i 'wypływ' pojawiły się w transakcjach nierozliczonych.

    No i dziś rano, mimo że sobota,
    wczorajsze operacje pojawiły się w historii.
    Ktoś tam jednak pracuje w soboty?;-)

  • 6. Data: 2005-04-02 16:08:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "S.T."
    > No i dziś rano, mimo że sobota,
    > wczorajsze operacje pojawiły się w historii.
    > Ktoś tam jednak pracuje w soboty?;-)

    wieczorem przetworzyli i dzis sa widoczne - pociesz sie ze nastepne
    zmiany zobczysz we wtorek rano :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-04-04 16:01:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > wieczorem przetworzyli i dzis sa widoczne - pociesz sie ze nastepne
    > zmiany zobczysz we wtorek rano :-)
    > *** blad ***

    Zgadza się, błąd :-)
    Operacja odwrotna, przelew (wewn.) na mój rachunek
    wykonany w sobotę, dziś, conajmniej od bladego świtu
    był już i na rachunku i w historii,
    z sobotnimi datami księgowania i transakcji.
    Niestety w sobotę wieczorem i niedzielę nie śledziłem
    zmian na rachumku, więc nie wiem dokładnie kiedy doszedł.