  • 1. Data: 2005-03-31 13:40:36
    Temat: BePecH i przelew do Urzędu Skarbowego (PIT-37)
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Właśnie wyszło mnie, ze pierwszy raz w życiu będę zasilał nasz system
    podatkowy. W związku z tym mam kilka wątpliwości.

    Wszedłem w stosowną linkę w sez@mie i wygenerowałem przelewik. Oto on na
    liście "odroczonych":

    Rachunek zobowiązanego:
    Rachunek: 51-10600076-XXXXXXXXXXXXXX
    Nazwa zobowiązanego: RAFAŁ JERZY WIŚNIEWSKI
    Typ identyfikatora uzupełniającego: NIP
    Identyfikator uzupełniający: 712-XXX-XX-XX
    Odbiorca:
    Nazwa org. podat.: Pierwszy Urząd Skarbowy Lublin PIT
    Nr rach. org. podat.: 34101013390000392223000000
    Dane przelewu:
    Symbol formularza lub płatności: PIT-37
    Identyfikator zobowiązania: Deklaracja PIT 37
    Typ okresu: R - rok Numer okresu: --- Rok: 04
    Kwota: XX.80 PLN
    Notatki:
    Data operacji (dd-mm-rrrr): 02-05-2005
    Opcje zaawansowane:
    Potwierdzenie przelewu zostanie przesłane:
    Status zlecenia:
    Oczekujący na realizację

    I moje pytania:

    1) Co powinno się wpisać w polu "Identyfikator zobowiązania". BePecH
    monituje, aby to pole nie było puste

    2) Czy skoro 30 IV i 1 V sa ustawowo wolne od pracy to data 2 V jest OK?

    3) Co oznacza "Potwierdzenie przelewu zostanie przesłane:"

    4) Czy widzicie jakies inne błędy?

    Pozdrawiam, RW

  • 2. Data: 2005-03-31 13:53:50
    Temat: Re: BePecH i przelew do Urzędu Skarbowego (PIT-37)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Rafal Wisniewski napisał:

    > 2) Czy skoro 30 IV i 1 V sa ustawowo wolne od pracy to data 2 V jest OK?

    IMHO ryzykujesz, ze z powodow najrozniejszych, w wiekszosci tajemniczych
    nawet dla tworcow systemu, przelew wyjdzie kiedy bedzie chcial.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-03-31 17:06:10
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > 1) Co powinno się wpisać w polu "Identyfikator zobowiązania". BePecH
    > monituje, aby to pole nie było puste

    Z helpu na stronie przelewu do US
    Identyfikator zobowiązania - wpisz nazwę dokumentu, na podstawie którego
    powstało zobowiązanie podatkowe, np. decyzja, postanowienie, tytuł
    wykonawczy, zeznanie, deklaracja lub inny akt organu podatkowego lub
    administracyjnego,

    > 2) Czy skoro 30 IV i 1 V sa ustawowo wolne od pracy to data 2 V jest OK?

    Może być , ale nie lepiej jednak ustawić odrobinę wcześniejszą datę , nie
    wiem czy na odsetkach zarobisz nawet 1gr

    > 3) Co oznacza "Potwierdzenie przelewu zostanie przesłane:"

    Czy zaznaczyłeś w zaawansowanych wysłanie potwierdzenia ? Jeżeli tak to po
    realizacji przelewu powinieneś otrzymać potwierdzenie /odpłatnie/

    > 4) Czy widzicie jakies inne błędy?

    Nie

    pozd
    as

  • 4. Data: 2005-04-02 14:49:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal Wisniewski napisał(a):

    > 1) Co powinno się wpisać w polu "Identyfikator zobowiązania". BePecH
    > monituje, aby to pole nie było puste

    To, co napisałes w tytule postu - PIT37

    M.

  • 5. Data: 2005-04-02 15:55:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To, co napisałes w tytule postu - PIT37

    Nie, pole powinno zostać puste!
    Jeśli BPHahaha nie pozwala by zostało puste,
    to jest to ewidentny błąd ich systemu,
    jeśli tylko monituje, to albo niezręczność
    albo nieumiejętność zrozumienia monitu.

    [ żródło: http://skocz.pl/poradniKIR ]
    "Pole IDENTYFIKACJA ZOBOWIĄZANIA
    wypełnia się jeżeli:
    &#8226; Wpłata należności wynika z decyzji,
    postanowienia, tytułu wykonawczego lub
    innego aktu organu podatkowego;
    wówczas zobowiązany, wypełniając pole,
    wpisuje w skrócie rodzaj aktu
    administracyjnego i rodzaj należności,
    &#8226; Wysokość wpłaty nie wynika z decyzji,
    postanowienia, tytułu wykonawczego lub
    innego aktu bądź też określonego rodzaju
    formularza (zeznania, deklaracji,
    informacji); wówczas należy wpisać w
    skrócie rodzaj należności."

    przykładowo:
    DEC.RYCZAŁT, TYT.WYK.POD.DOCH,
    POD.OD.POS.PSÓW itp.

  • 6. Data: 2005-04-02 16:52:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, pole powinno zostać puste!

    Oj nie chrzan...
    Powinno byc PIT-37 i tyle.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-04-02 17:10:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oj nie chrzan...
    > Powinno byc PIT-37 i tyle.

    Bo?
    Albo uzasadnij, albo się odchrzań ;-P

  • 8. Data: 2005-04-02 21:26:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    BePecH

    > Bo?

    Bo tak jest napisane w dokumencie, ktory cytowales.
    Ale poniewaz nie umiesz czytac ze zrozumieniem, to zacytowales niewlasciwy
    jego fragment...

    > Albo uzasadnij,

    tobie?
    ani mi sie sni...

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2005-04-03 12:50:35
    Temat: Re: BePeH i przelew do Urzędu Skarbowego (PIT-37)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Bo tak jest napisane w dokumencie, ktory cytowales.
    > Ale poniewaz nie umiesz czytac ze zrozumieniem,

    Wiesz, dopóki Twoja ignorancja nie zaszkodzi innym
    możesz się nią popisywać ile Ci się żywnie podoba.
    Jeśli nie odróżniasz pola "SYMBOL FORMULARZA LUB PŁATNOŚCI"
    od "IDENTYFIKACJA ZOBOWIĄZANIA", to też tylko Twój problem
    dopóty nie będziesz wmawiał innym, że to to samo.

    > to zacytowales niewlasciwy jego fragment...

    Ten faktycznie był ze starego opisu formularza,
    tyle tylko, że w tym _istotnym_fragmencienie:
    "Pole IDENTYFIKACJA ZOBOWIĄZANIA
    wypełnia_się_jeżeli wysokość wpłaty_nie_wynika
    z określonego rodzaju formularza" (tu zeznania PIT-37)
    nie różni się on od aktualnego nawet przecinkiem.

    > tobie?

    Mi? a czy to moje prywatne podwórko?

    > ani mi sie sni...

    Mieszanina arogancji z ignorancją, które tu prezentujesz
    jest na tyle wyrazista, że już niczego więcej
    od Ciebie nie wymagam, ni oczekuję.
    A że nie gustuję w impertynenckich zagrywkach,
    więc z mojej strony EOT.

  • 10. Data: 2005-04-03 14:22:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oj nie chrzan...

    Przepraszam, pozajaczkowalo mi sie...

    > Powinno byc PIT-37 i tyle.

    Jednak powinno byc puste a "PIT-37" w poprzednim polu, tak jak pytajacy
    wypelnil.
    A w sprawie tego monitu przy wypelnianiu - ja zawsze sprawdzam czy nie
    wystarczy wstawic spacje albo kropke (albo kilka spacji lub kropek).

    --
    Pozdrowienia