  • 1. Data: 2005-03-31 11:59:51
    Temat: Jaka alternatywa dla mBanku?
    Od: "Wodnik" <w...@w...ik>

    Posiadam konto w mBanku i jestem zadowolony. Jednak kwota moich oszczednosci
    osiagnela już poziom, przy którym zalozylem sobie, ze zaczne odkladac na
    inne konto. I rodzi sie pytanie: czy istnieje bank, ktory zaoferowalby mi
    podobne warunki?

    Zero stalych oplat za prowadzenie konta i wiarygodnosc banku to wymogi
    konieczne, do tego przydaloby sie sensowne oprocentowanie, obsluga online
    itp.

    Macie jakies sugestie?

  • 2. Data: 2005-03-31 12:17:32
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla mBanku?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wodnik <w...@w...ik> wrote:
    > Zero stalych oplat za prowadzenie konta i wiarygodnosc banku to wymogi
    > konieczne, do tego przydaloby sie sensowne oprocentowanie, obsluga
    > online itp.

    Jak do samego oszczedzania to OKO w INGu - jak potrzebujesz rachunek -
    to VW Bank direct

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-03-31 12:23:14
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Macie jakies sugestie?

    Lukas Bank i e-konto pro z saldem >5000zł. Krótko:
    - darmo prowadzenie przy wpływach 2000zł lub 1zł bez wpływów
    - darmo token (o wiele wygodniejsze niż mBank)
    - darmo karta (+12zł rocznie bonus jeśli wydasz nią >300zł miesięcznie)
    - 5% ROR (lepszy od mBanku)
    - 6% lokaty (znowu lepiej)
    - łatwy dostęp do KK i możliwość jej otrzymania (przy czym bezpieczniejsza
    bo z chipem)
    - placówki (bywa, że się przydają jednak)
    - dokładnie te same bankomaty co mBank do bezprowizyjnych wypłat
    - DARMOWE przelewy (znowu lepiej niż mBank)

  • 4. Data: 2005-03-31 14:16:48
    Od: nod <n...@o...pl>

    Wodnik napisał(a):

[...]

    A nie możesz nadwyżek przelewać sobie na eMax plus w mbanku ??
    oprocentowanie 5.3%, kapitalizacja miesięczna, zero opłat za
    prowadzenie, bezpośrednie podpięcie pod eKonto czyli natychmiastowy
    przelew, gdy będzie potrzeba gotówki, żadnych wymaganych wpływów,
    dochodów i innych głupot, które trzeba w innych bankach określać. Po co
    utrudniać sobie życie?

    pozdr
    nod

  • 5. Data: 2005-03-31 14:46:06
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > A nie możesz nadwyżek przelewać sobie na eMax plus w mbanku ??
    oprocentowanie 5.3%, kapitalizacja miesięczna, zero opłat za

    Zdaje się, że koledze chodzi o lokowanie części kwoty w innym banku. To
    zdecydowanie dobry pomysł. Moim zdaniem absolutne minimum to 2 banki.

  • 6. Data: 2005-03-31 16:30:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mógłbyś nie wysyłać na grupy dyskusyjne wiadomości w HTML tylko wysyłać
    w formacie plain-text?

    K.