  • 1. Data: 2009-09-15 08:31:19
    Temat: Skimming sie chyba znudził - wyrwany bankomat w Wawie
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34905,7039501,Zna
    lezli_na_polu_bankomat_pelen_pieniedzy.html

    "Straż miejska znalazła na ulicy Chudoby na Białołęce wyrwany ze ściany
    bankomat - informuje serwis zyciewarszawy.pl.

    Bankomat jest pełen pieniędzy. Prawdopodobnie wyrwano go samochodem ze
    ściany budynku przy ulicy Załuskiego. Bankomatu pilnują strażnicy miejscy."

    Fajnie wyglada na zdjeciu ten bankomat eCardu przwrocony. Ciekawe czemu
    nie dali rady go zabrac. Widac ze chlopaki finezją juz nie grzeszą :-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2009-09-15 08:55:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

> [...]
    >
    > Fajnie wyglada na zdjeciu ten bankomat eCardu przwrocony. Ciekawe
    > czemu nie dali rady go zabrac. Widac ze chlopaki finezją juz nie

    Zdjecie pochodzi z zupelnie innej proby kradziezy bankomatu z innego miasta:

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35768,6010645,Ukra
    dli_bankomat_i_wiezli_go_na_wozku_przez_miasto.html

    Poza tym w Warszawie nie ma ulicy Załuskiego. Są ulice "Braci
    Załuskich", "Załuski" i "Zaruskiego", wszystkie co najmniej 10
    kilometrów od ulicy Chudoby.

    O, tu jest i właściwe zdjęcie, i poprawna nazwa ulicy: "Zaułek".
    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,401711_Bankoma
    t_na_polu.html

    No jak głuchy telefon po prostu, ja nie wiem, jak się kopiuje z
    portalu konkurencyjnej gazety (i podaje takie źródło), to się to chyba
    robi myszką, a nie ze słuchu? Zaułek->Załuskiego?

    A bankomat był Euronetu przy sklepie Marcpol.

    MJ

  • 3. Data: 2009-09-15 10:58:41
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pewnie konstruktorzy jakoś utrudniaja zaczepianie lin słuzacych do ewentualnego
    wyrwania?
    JaC

  • 4. Data: 2009-09-15 12:50:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Pewnie konstruktorzy jakoś utrudniaja zaczepianie lin słuzacych do ewentualnego
    wyrwania?

    Tak, nie montuja hartowanych zaczepow ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2009-09-15 13:41:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "elmer radi radisson" h8o2jd$dir$...@i...gazeta.pl

    wyrwania?

    > Tak, nie montuja hartowanych zaczepow ;)

    I chyba rolek pod bankomatami nie montują. :)
    Imo powinny być takie opcje przed wsunięciem karty:

    [_] <-- Wyrwanie bankomatu Rozbicie bankomatu --> [_]
    [_] Cancel
    [_] <-- Wypłacenie z cudzego konta Wpłacenie bez wkładania pieniędzy --> [_]
    [_] Stop

    I bankomat powinien samoczynnie się wyrywać ze ściany czy z fundamentu...

    -=-

    Ciekawe jest to, że choć bankomaty wyrwano, nie zdołano ich opróżnić. :)
    Może wyrwano je na życzenie banku lub producenta bankomatu, aby pokazać
    prawdziwym potencjalnym złodziejom, że w razie czego droga jest trudna... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-09-15 16:14:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h8o5hr$qoh$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Wysiadłem :)

  • 7. Data: 2009-09-15 20:39:07
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Tak, nie montuja hartowanych zaczepow ;)

    Myślę, że wyrywałbym elektromagnesami zasilanymi albo z generatora
    samodzielnego, albo z prądnicy/alternatora asamochodu... Kwestia
    dopracowania idei...

    Wiem, już po mnie jadą...

    W.

  • 8. Data: 2009-09-15 21:04:27
    Temat: Re: Skimming sie chyba znudzi? - wyrwany bankomat w Wawie
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Wielebny wrote:

    > U?ytkownik "elmer radi radisson"
    > <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisa? w
    > wiadomo?ci news:h8o2jd$dir$1@inews.gazeta.pl...

    > My?l?, ?e wyrywa?bym elektromagnesami zasilanymi albo z generatora
    > samodzielnego, albo z pr?dnicy/alternatora asamochodu... Kwestia
    > dopracowania idei...

    a ten monitorek bankomatu to ma jakies stalowe wsparcie? :)
    czy mozna go puknac i reka ze srodka cos wyciagnac,
    albo kotwice do traktora zapiac :)

  • 9. Data: 2009-09-15 21:16:57
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Zreszta nie tak latwo wyciagnac kaske z bankomatu, maja przerozne
    zabezpieczenia lacznie z polaniem banknotow specialnym atramentem.

  • 10. Data: 2009-09-15 21:33:40
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    Camis wrote:

    > Zreszta nie tak latwo wyciagnac kaske z bankomatu, maja przerozne
    > zabezpieczenia lacznie z polaniem banknotow specialnym atramentem.

    Myślę że tam po prostu jest coś a'la sejf, taki "klasowy" - i to z
    miejsca rozwiązuje problem wszystkich amatorów.

    --
    Pzdr.
    Mega