  • 1. Data: 2009-09-15 11:31:09
    Temat: Zamknięcie rachunku w Millenieum - czy może pełnomocnik
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam

    czy pełnomocnik mający pełnomocnictwo ogólne do wszystkiego może zamknąć
    rachunek w Millenium?

    Jesli nie to lipa - bo będę musiała ojca ze sobą targać do oddziału.

    PS. Wkurzyli mnie że pobierają 7 zł - do tej pory miałam duzo lokat i kartę
    kredytową. Teraz warunki znieśli

  • 2. Data: 2009-09-15 11:38:41
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    aha

    wyczytałam to więc:

    Pełnomocnictwo nie może obejmować:
    1) wydania dyspozycji zapisu na wypadek śmierci
    Posiadacza rachunku,
    2) udzielania dalszych pełnomocnictw,
    3) zawarcia umowy dotyczącej Kanałów Bankowości
    Elektronicznej oraz wydania H@seł do KBE,
    4) wystawiania czeków.

    tak więc zamknąć rachunekj chyba mogę?