    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skala i rozmiar karcianych fraudów
    Date: Thu, 15 Jul 2010 06:05:45 -0700 (PDT)

    On 15 Lip, 11:15, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Takie coś mi wpadło do wglądu:
    >
    > http://img192.imageshack.us/img192/7849/creditcardpr
    otection.png

    > Powiem szczerze, że najbardziej, to chyba zdziwił mnie asortyment jaki
    > jest zakupywany na lewych transakcjach. Ciekawie też wygląda lista krajów
    > przodująca w karcianych fraudach.
    >
    > --
    > xbartx

    Niewątpliwie inspektor Geoff Smith ma racje mówiąc, że "więcej musi
    być zrobione".
    Mam nadzieje, że w miarę szybko VISA, Mastercard oraz banki wprowadzą
    karty płatnicze generujące kody TAN do zakupów online.
    Oczywiście będzie to wymagało zmian technologicznych również po
    stronie sklepów ale innego wyjścia nie ma.