  • 11. Data: 2002-02-13 15:20:39
    Temat: Re: Skąd wiem ile mam kasy na koncie ?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:3C6A8399.549D6015@poczta.gazeta.pl...

    > a dyspozycja przelewu przez telefon?

    Telefon można śmiało dołączyć do "niepewnych"
    kanałów dostępu do konta. Oczywiście cały czas
    w kontekście "udowadniania"...

    --
    KP

  • 12. Data: 2002-02-13 15:25:01
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > a dyspozycja przelewu przez telefon?

    Nie odwazyl bym sie chyba nigdy skladac dyspozycji przelewu przez
    telefon.....

  • 13. Data: 2002-02-13 15:38:18
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
    > Taaa.....akurat, juz widze jak Ci udawadniaja...przedstawia Ci wyciag z
    > "loga" na ktorym jest realizacja przez ciebie przelewu...i co..udowodnili?

    "udowodnili" bo w sądzie przepadną z kretesem.

    > No popatrz jak w reklamowce...a choc widziales kiedys taki system, znasz
    > mechanizmy jego dzialania i archiwizowania?
    > Wiesz jak sie dokonuje operacji? Wiesz kto ma dostep do tego? Ect..ect...

    > Powiem tak, jesli masz uprawnienia admina, mozesz wszystko zrobic, lacznie
    > podmiana rekordow w bazach...nie wierzysz?

    Powiem tak jeśli są takie "dziury", to bank nie ma możliwości
    udowodnienia ni

  • 14. Data: 2002-02-13 15:47:01
    Temat: a okradl kogos juz bank w ten sposob?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    a sfabrykowali logi, admin podmienil rekordy, itp... ?

    przeciez nawet jesli cos takiego by sie zdarzylo to
    bank pewnie gotow jest zaplacic klientowi duzo kasy
    zeby nie puszczal pary z geby
    mysle ze ujawnienie takiej informacji kosztowaloby
    bank duzo wiecej niz kwota ktora stracil klient

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 15. Data: 2002-02-13 15:49:25
    Temat: Re: a okradl kogos juz bank w ten sposob?
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > zeby nie puszczal pary z geby
    > mysle ze ujawnienie takiej informacji kosztowaloby
    > bank duzo wiecej niz kwota ktora stracil klient

    hehe naiwny...pomysl tak:
    Jest 100 000 klientow majacych na koncie, powiedzmy po 2000-3000 tys zl.
    Bank robi przekret i kazdemu zdejmie powiedzmy ..ok 50 zl co miesiac w kilku
    seroiach..a to po 5 zl a to po 10...tak, ze jak klient nie kontroluje
    codziennie rachonkow i salda (a wiekszosc z nas nie robi tego) nie zauwazy
    roznicy...
    teraz liczymy:
    100 000 * 50 zł = 5 000 000 zł...to nie mala sumka prawda?
    A co pujdziesz do sadu o 50 zl czy powiedzmy 5 zl?......a ilu beedzie takich
    co to nawet nie zauwazy?...
    troche realizmu a mniej reklam....zreszta umowy z bankiem sa tak
    skonstruowane, ze w umowie bank juz cie okrada:))))
    Nie wierzysz...to ci udowodnie....jak chcesz:)))))
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-02-13 15:50:00
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]

    > mechanizmy jego dzialania i archiwizowania?
    > Wiesz jak sie dokonuje operacji? Wiesz kto ma dostep do tego? Ect..ect...

    Oczywiście pokazuje VE i wszystko mi pokazują,
    pokazuję VG i poznaje admina :-))

    Medykiem nie jestem ale oddycham.
    Na Twoich zasadach, to admin byłby jedynym klientem banku :-)

    > Powiem tak, jesli masz uprawnienia admina, mozesz wszystko zrobic, lacznie
    > podmiana rekordow w bazach...nie wierzysz?

    Powiem tak jeśli są takie "dziury", to bank nie ma możliwości
    udowodnienia mi że wykonałem przelew.

    BAH
    PS.
    poprzedni post wyslałem niekompletny :-(

  • 17. Data: 2002-02-13 15:52:40
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Powiem tak jeśli są takie "dziury", to bank nie ma możliwości
    > udowodnienia mi że wykonałem przelew.

    hehe, ja juz mialem nie jedno starcie z bankiem i wierzmi przegralem
    kazde!!!!!
    Mimo, ze mam biale na czarnym....to pamietaj, ze bank zatrudnia nie takich
    specow od prawa....
    Dopiero podpis, jest tym co daje klientowi przewage...w kazdej innej
    sytuacji mozesz co najwyzej zamknac konto:)))
    Podac przyklady")))?

  • 18. Data: 2002-02-13 16:00:20
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

> [...]
    > seroiach..a to po 5 zl a to po 10...tak, ze jak klient nie kontroluje
    > codziennie rachonkow i salda (a wiekszosc z nas nie robi tego) nie zauwazy

    tak, ale jak paru na to wpadnie i rozglosi to chyba bedzie koniec tego
    banku...
    jakis bank tak robi ? :)))

    > troche realizmu a mniej reklam....zreszta umowy z bankiem sa tak
    > skonstruowane, ze w umowie bank juz cie okrada:))))
    > Nie wierzysz...to ci udowodnie....jak chcesz:)))))

    dales mi motywacje do poczytania umow, ale jestem leniem
    i czekam na przyklady :)))

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 19. Data: 2002-02-13 17:20:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Poruszasz typowy problem, jaki wystepowal w roku 1999 a wiec przed slawetnym
    rokiem 2000.
    Miliony ludzi zastanawaialo sie co to bedzie jak im wszystko zniknie z
    konto - jak to oni udowodnia bankowi....

    Jezeli straciles ten watek - polecam poczytac gazety z grudnia 1999 roku ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 20. Data: 2002-02-13 21:10:33
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Telefon można ?miało doł?czyć do "niepewnych"
    >kanałów dostępu do konta. Oczywi?cie cały czas
    >w kontek?cie "udowadniania"...

    Oooo, przeprszam, nic z tych rzeczy. W Banku Z Zubrem :))) i Fortisie to w
    oddziale, na pismie, z podpisem ograniczam liste rachunkow, na ktore
    dopuszczam przelewy !!!! Najlepiej do jednego - tego, z ktorego dokonuje
    platnosci. Tu telefon jest pewny, przynajmniej sadze, ze z bardzo duzym
    prawdopodobienstwem mozemy tak stwierdzic.

    pzdr
    wkg