  • 11. Data: 2015-08-22 22:34:31
    Temat: Re: Sk bank wczoraj kasa nie doszła...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:01271b86-2094-4171-8761-02192aee3a03@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 21:03:27 UTC+2 użytkownik
    n...@p...onet.pl
    >Udowodnij ile straciłeś i jesteś wygrany;)

    Ile czsu w Polsce przelew może iść? Chyba 2 dni (robocze?).
    Powyżej to teoretycznie można żądać ustawowych odsetek. Nie wiem,
    czy arbiter też te sprawy załatwia.
    A co powyżej to sądownie. Jeżeli zabrakło na regularne opłaty to
    łatwiej, jeżeli na sporadyczne to trudniej, za "utracone zyski"
    wątpliwe.
    Oczywiście można próbować się z bankiem dogadać ale czy masz zamiar
    tam zostać? Jeżeli nie to bankowi nie będzie zależało.

    Arek