  • 1. Data: 2004-04-02 18:45:09
    Temat: Konto za granicą - aspekt prawny
    Od: "magisterka" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy w świetle obowiązującego prawa (prawo dewizowe z 2002r) Polacy mogą
    otwierać rachunki bankowe za granicą (w państwach UE i OECD) bez ograniczeń
    czy też nie?
    Szukam informacji na ten temat do pracy mgr lecz wszystkie są tak zagmatwane
    że nie mogę dojść do odpowiedzi na to proste pytanie. Z góry dzięki za pomoc.
    student

  • 2. Data: 2004-04-02 19:13:00
    Temat: Re: Konto za granicą - aspekt prawny
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "magisterka" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    zagmatwane
    > że nie mogę dojść do odpowiedzi na to proste pytanie. Z góry dzięki za

    Moga w panstwach OECD. Tylko ze malo ktory bank stamtad nam to oferuje. Jest
    mozliwosc prawna, ale podazy nie ma.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak