  • 1. Data: 2002-02-14 21:06:47
    Temat: Jak ten mBank to robi...
    Od: "Leon" <f...@p...onet.pl>

    ...ze w tabeli oprocentowania rachunkow w bankach, w dzisiejszej Rzeczpospol
    itej
    jest podane ponad 10%, a data ostatniej zmiany - 1.02.2002.
    W tym tygodniu widzialem tez podobna tabelke w "GW" i tam tez bylo takie opr
    ocentowanie.

    Albo rzecznik prasowy mBanku jest taki sprytny, albo ci "dziennikarze" sa ta
    k profesjonalni.

    Leon

  • 2. Data: 2002-02-14 22:23:25
    Temat: Re: Jak ten mBank to robi...
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    "procedura" jest taka, że ktoś z gazety co jakiś czas wysyła do rzecznika
    banku maila z pytaniem o aktualne oprocentowania, opłaty za karty itp itd, w
    tym konkretnym przypadku żeby ustalić winnego trzeba by wiedzieć kiedy
    ostatnie takie pytanie zadali dziennikarze z GW mBankowi, ale nie sądzę żeby
    mBank świadomie wprowadzał w błąd popularną gazetą, to byłoby banalnie łatwe
    do wykrycia i potencjalnie dużo bardziej mogło zaszkodzić bankowi niż
    przynieść korzyści, raczej "profesjonalizm" dziennikarzy GW na mój nos

  • 3. Data: 2002-02-15 07:25:26
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Leon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Albo rzecznik prasowy mBanku jest taki sprytny, albo >ci "dziennikarze" sa
    tak profesjonalni.

    Wina gazety. Parę lat temu rzepa raz w miesiącu ok. 17 drukowała na
    zielonych stronach zestawienie kart płatniczych /nie wiem czy robi to dalej/
    i tam przez ładnych kilka miesięcy stało iż VC z BSK kosztuje 50USD.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-02-15 07:26:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 23:23:25 +0100, "pablos" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >przynieść korzyści, raczej "profesjonalizm" dziennikarzy GW na mój nos

    Gazeta Wybiórcza powstała jako propagandowy organ wyborczy. Potem
    jakimś cudem (ha! Jakmimś! Wiadomo -- kasa) ostała się na rynku od
    tamtego czasu szerząc bzdurę.

    Kiedyś przeprowadzili ze mną mini-wywiad telefonicznie. Potem
    przeprowadzili podobny mini-wywiad z kolegą. Ostatecznie spłodzili
    artykuł wyśmiewczy i anty, a w dodatku wymieniono tylko mnie,
    wkładając za to w moje usta słowa tego drugiego kolegi.

    Słowem, lepiej Wybiórczej unikać, bo propaganada uber alles...

    -- Panie, a przysięga Hipokratesa?
    -- Że co?
    -- Hi-po-kra-tes
    -- A ta-ki u nas nie pra-cu-je

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-02-15 08:22:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 08:26:14AM +0100, Tristan Alder wrote:

    > -- Panie, a przysięga Hipokratesa?
    > -- Że co?
    > -- Hi-po-kra-tes
    > -- A ta-ki u nas nie pra-cu-je