eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSeminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy" › Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!szmaragd.futuro.pl!not
    -for-mail
    From: "Flashmaster" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności
    firmy"
    Date: Fri, 15 Feb 2002 11:27:27 +0100
    Organization: ProFuturo
    Lines: 17
    Message-ID: <a4ioi9$6un$1@szmaragd.futuro.pl>
    References: <a4iej2$l23$1@news.tpi.pl>
    <2...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.149.191
    X-Trace: szmaragd.futuro.pl 1013769609 7127 62.233.149.191 (15 Feb 2002 10:40:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2002 10:40:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163259
    [ ukryj nagłówki ]


    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416EFC9C8E@inf2.rze
    szow.tpsa.pl...

    > Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    > [...]
    > 5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    > szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    > publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    > naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.
    >
    Podoba mi sie ten cytat :)) zapisze go gdzies sobie bede odsylal do spamerow
    :)

    pozdr. Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1