eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSeminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy" › Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!news.bsi.net.pl!rzeszow.tpsa.pl
    NNTP-Posting-Host: 217.153.105.171
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 15 Feb 2002 10:51:22 +0100
    Message-ID: <2...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    References: <a4iej2$l23$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności
    firmy"
    Lines: 14
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163242
    [ ukryj nagłówki ]

    §16 ust 1 Ustawa z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Pozderawiam.
    Michal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1