  • 1. Data: 2004-04-09 11:41:11
    Temat: "Samodzielny" bankomat Euronetu
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    W Tesco na Kabatach (W-wa) włożyłem do bankomatu kartę, wklepałem PIN i
    zamierzałem pobrać 150 PLN. Nie zdążyłem, bo zaraz po wklepaniu PIN-u ekran
    bankomatu zgasł, ze środka doszedł dźwięk sugerujący, że bankomat rozpoczyna
    operację i... dostałem 300 PLN. Potem wszystko normalnie: potwierdzenie, karta
    i do widzenia. Ot, taki sobie samodzielny bankomat: sam zdecydował, że da mi
    300. No i dał.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-09 12:19:17
    Temat: Re: "Samodzielny" bankomat Euronetu
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    alexy wrote:
> [...]
    > i do widzenia. Ot, taki sobie samodzielny bankomat: sam zdecydował, że da mi

    A ile ściągnęli z konta? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2004-04-09 12:23:24
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ile ściągnęli z konta? :)

  • 4. Data: 2004-04-09 12:49:20
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym <buraxta>, o bladym poranku, olśniony, napisał(a):

    > A ile ściągnęli z konta? :)

    450 :-D

    --
    woy

    z pamiętnika kadrowca:
    "Jestem blondynka, ale kumata!" [Magda H.]